یک مرکز خدمات غیرمجاز زیبایی در جنوب شهر شیراز شناسایی و تعطیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: فردی که در منزلی در جنوب شیراز به صورت غیرقانونی، خدمات زیبایی ارائه می‌ داد شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضایی، این محل تعطیل و تجهیزات مورد استفاده ضبط شد.

او گفت: انجام تمامی خدمات پزشکی در مراکز غیردرمانی غیرقانونی بوده و مراجعه به این مراکز با خطرات و عوارض جبران ناپذیری همراه است.

شریفی گفت: مکان‌هایی که خدمات پزشکی در آن‌ها ارائه می‌شود، باید دارای تابلو‌های معتبر و پروانه فعالیت باشد و مراجعه به مراکز ی که مجوز‌های قانونی لازم را ندارند بازی با سلامتی و به خطر انداختن جان افراد محسوب شده و مصداق بارز دخالت در امور درمانی و تهدید علیه سلامت عمومی جامعه است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز  گفت: بدنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر انجام خدمات غیر مجاز زیبایی در منزل، با پیگیری‌های کارشناسان ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی و اداره نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مکان مورد نظر تعطیل و شخص متخلف به مراجع قضایی ارجاع داده می شود.

او گفت: بلفاروپلاستی، لیفت، تزریق چربی و برداشتن چربی شکم از جمله خدماتی بوده که در شرایط غیربهداشتی در این مکان ارائه شده است.

شریفی گفت: به دلیل مداخله افراد غیرمتخصص و بی تجربه، شاهد آسیب ها، عوارض و عواقب جبران ناپذیر ناشی از این نوع خدمات درمانی هستیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از مردم درخواست کرد برای انجام اقدامات تخصصی زیبایی به متخصصان پوست و یا مراکزی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و داراری مجوز و صلاحیت فعالیت مراجعه کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار