سرمربی مس رفسنجان گفت: مهدی کیانی به دلیل مشکل خانوادگی از من خواست، نیم فصل دوم در مس بازی نکند.

باشگاه خبرنگاران جوان - محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری قبل از بازی مقابل تیم پدیده گفت: بازی فردا یکی از سخت‌ترین بازی های ما است. تیم پدیده در چند هفته اخیر شرایط نسبتا خوبی را سپری کرده است. یک بازی این تیم هم در جام حذفی مقابل خودمان بود. 

شرایط بازیکنان مس چگونه است؟

ما حدود ۵ روز تعطیل کردیم و ۲ بازی تدارکی داشتیم. متاسفانه ۵ نفر از بازیکنانمان از جمله یونس اکبرپور به کرونا مبتلا شدند. ما با عکس العمل سریع سعی کردیم روی تیم مدیریت پزشکی انجام دهیم. شرایط را کنترل کردیم تا از شیوع ویروس جلوگیری شود. مجید اللهیاری به دلیل مصدومیت در بازی با سپاهان غایب است.

نظر شما درباره تعطیلی چند هفته‌ای لیگ برتر چیست؟

اینکه مسابقات تعطیل شوند یا خیر تصمیمی است که سازمان لیگ و کمیته پزشکی ورزشیباید اتخاذ کنند. این ویروس سرعت انتشار زیادی دارد و می تواند افراد بسیاری را مبتلا کند.

درباره تغییرات تیمتان توضیح دهید.

 از مهدی کیانی تشکر می کنم که به مجموعه ما کمک کرد. او پس از بازی ما مقابل سپاهان با من صحبت کرد. دوری از خانواده برای کیانی سخت بود و ازمن درخواست کرد نیم فصل دوم را در شهر خودش بازی کند. 

شرایط جذب بازیکن را داشتید؟

می توانستیم بازیکن جذب کنیم، اما تصمیم گرفتیم این کار را انجام ندهیم. شاید یک بازیکن از لیگ یک جذب کنیم. اسلامی خواه به تمرینات اضافه شده و ما دو جای خالی داریم. هنوز جایگزین محمد انصاری را پیدا نکرده‌ام.

از مدعیان جدی سهمیه مسابقات آسیایی هستید، چه برنامه ای دارید؟

همین که ظرفیت صعود را ایجاد و رشد کردیم خوب است. ما این برنامه را برای این فصل نداشتیم. گرچه جلوی بلندپروازی تیم را نمیگیرم اما ما نیازمند تجربه بیشتر تیمداری در لیگ برتر هستیم. به هرحال با همان جسارت نیم فصل اول، بازی به بازی جلو می رویم و تلاش می‌کنیم.

نظر شما درباره  عزیزی خادم چیست؟

نظری ندارم. ما فوتبالی هستیم و امیدواریم هرکس در راس است یا در راس قرار میگرد به فوتبال کمک کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار