امام جمعه مهاباد گفت: جهاد تبیین در راستای آگاه سازی مردم از دستاورد‌های انقلاب اسلامی یک وظیفه همگانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- مام وستا عبدالسلام امامی در خطبه نمازجمعه این هفته مهاباد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با روش‌های مختلف به ویژه از طریق فضای مجازی و رسانه، در تلاش برای وارونه نشان دادن حقایق و تضعیف نظام اسلامی و ناکارآمدی مسئولان است.

وی گفت: هیچ کس منکر وجود برخی مشکلات در سطح جامعه نیست، تحریف دستاورد‌های انقلاب اسلامی نقشه راه فعلی دشمنان قسم خورده نظام بوده و در این راستا از رسانه ها، مراکز آمورشی و دانشگاهی انتظار می‌رود با آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم در مقابل این رویه بایستند.

امام جمعه مهاباد گفت: پیشرفت و ارتقای شاخص‌های توسعه نظام جمهوری اسلامی با دوران قبل از آن قابل مقایسه نیست، امروز نظام جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌های ظالمانه در زمینه‌های مختلف از جمله علمی، پزشکی و نظامی جزء کشور‌های برتر و تک رقمی جهان است.

ماموستا امامی گفت: مردم و خانواده شهدا به عنوان صاحبان اصلی انقلاب بار دیگر وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان دادند و شایسته است مسئولان نیز در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم نهایت تلاش را به کار گیرند.

وی گفت: ۲۲ بهمن ماه سالروز تمام شدن تحقیر ملت ایران در مقابل زیاده خواهی و اهداف استکباری جهان غرب بود که با همت مردم و رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

ماموستا امامی می‌گوید: دینداری، دلیری، غم مردم داشتن و دانایی جزء ویژگی‌های برجسته رهبری کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) بود که توانست مسیر انقلاب و نظام را در مدار حیات طیبه قرار دهد.

وی گفت: مردم اهل سنت آذربایجان غربی نیز با تقدیم سه هزار و ۵۰۰ شهید به نظام جمهوری اسلامی سهم بزرگی در زنده شدن اسلام و پیروزی انقلاب داشتند.

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز آذربایجان غربی واقع شده و بیش از ۷۵۰ نفر شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/ س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.