دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: انقلاب اسلامی ایران در حیات سیاسی فرهنگی منطقه نقش‌آفرین و نقطه روشنی در تاریخ ملت‌هاست.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان -حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز  گفت: نسل‌های پس از انقلاب در راه آرمان‌های این رویداد مهم تاریخی استوار ایستادند و توطئه دشمن را که با تشدید تحریم و جنگ روانی و دروغ پراکنی خواست اعتقاد مردم را سست کند، خنثی کردند.

در برابر دشمنی نباید بترسیم و باید درست و صادقانه عمل کنیم که این نسخه‌ای است که با آن هیچگاه دشمن نمی‌تواند به ما آسیب بزند.

کتاب تاریخ انقلاب اسلامی استان سمنان آماده چاپ است و به زودی منتشر می‌شود تا دانشمندان، فرهیختگان و مبارزان سیاسی فرهنگی این استان به همگان معرفی شوند.

در پایان برگزاری راهپیمایی خودرویی و پیش از اقامه نماز جمعه سمنان، با قرائت بیانیه‌ای ۶ بندی بر لزوم اجرای جهاد گسترده تبیین، درس‌آموزی و عمل به بیانیه گام دوم انقلاب، تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه جهش و جهاد تولید و استفاده از کالا‌های داخلی، حفظ وحدت ملی، ادامه تلاش‌های دولت، مجلس و قوه قضائیه برای پیگیری مطالبات و انتظارات بر حق مردم و مبارزه با فساد و رفع مشکلات معیشتی تاکید و از رویکرد جدید دولت بر ایجاد تعادل و توازن در تعامل با کشور‌ها حمایت کردند.

انتهای پیام /  ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار