مدیر امور توزیع برق شهرستان نیکشهر گفت: ۶ پروژه توزیع برق این شهرستان با اعتبار بیش از ۷۸ میلیارد ریال افتتاح و ۴ پروژه توزیع برق با اعتبار بیش از ۱۱۴ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -  اله بخش بلوچی  گفت: چهار پروژه توسعه شبکه برق روستایی، اصلاح و بازسازی خطوط فشار متوسط و توسعه خروج های پست چاهان از جمله پروژه های افتتاح شده در این شهرستان است.

او می گوید: ۲ هزار و ۸۲۰ خانوار شهرستان نیکشهر با افتتاح این پروژه ها از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند شدند  ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۱۲ دستگاه ترانسفورماتور طی این پروژه احداث و نصب شده است.

به گفته مدیر امور توزیع برق شهرستان نیکشهر  پروژه های کلنگ زنی شده ۲ پروژه توسعه شبکه برق روستایی، تعویض شبکه سیمی به خودنگهدار و احداث خط فشار متوسط حدفاصل ملوران_ آبگاه از جمله پروژه های در دست اقدام این امور است.

او گفت:با افتتاح این پروژه ها ۲ هزار و ۳۲۰ خانوار این منطقه از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند خواهند شد  ۳۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۶ دستگاه ترانسفورماتور طی این پروژه ها احداث و نصب خواهد شد.

 شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، در حوزه‌های گوناگون همچون توسعه شبکه، اصلاح و بهسازی شبکه، بهره گیری از زیرساخت‌های نرم افزاری در راستای ارتقای کیفیت خدمات و تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکان تلاش کرده است.

به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با دهه فجر، ۱۲۱ پروژه توسعه، بهینه سازی، اصلاح، روشنایی و برقرسانی با اعتباری بالغ بر ۷۲۰ میلیارد ریال افتتاح و ۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار