نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

اهل‌بیت ثروتی است که خدای تبارک و تعالی به شیعه عطا کرد+تصاویر

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: اهل‌بیت و محبت اهل‌بیت ثروتی است که خدای تبارک و تعالی به شیعه عطا کرده است، نور ولایت اگر به فعل تبدیل بشود آثار خودش را در جای جای زندگی انسان می‌گذارد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز پنج شنبه ۲۱ بهمن در دیدار با خادمان آستان قدس رضوی که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی به استان سفر کرده اند گفت: قطعاً هر کجا حضور پیدا می‌کنید توجه آن بزرگوار را به آن محفل و آن جمع و به تبعِ آن مجلس به اطراف و اکناف جلب می‌کنید و حتماً از برکات آن بزرگوار همه بهره‌مند می‌شوند.

اهل‌بیت و محبت اهل‌بیت ثروتی است که خدای تبارک و تعالی به شیعه عطا کرده است، نور ولایت اگر به فعل تبدیل بشود آثار خودش را در جای جای زندگی انسان می‌گذارد.


بیشتر بخوانید


با اهل بیت انسان به عبادت، به تهذیب نفس خودش و به ترک گناه و معصیت اشتیاق پیدا می‌کند و این بزرگواران از ما خواسته‌اند که با همین سبک و با همین روش بتوانیم عاقبت بخیری را برای خودمان رقم بزنیم.

اینکه دنبال رو راه شهدا و امام راحل و پیرو، ولی امر مسلمین باشیم، این‌ها همه در نور ولایت است.

طبعاً شما خانواده‌های شهدا و ایثارگران را محضرشان می‌رسید حتماً بکوشید خانواده‌هایی هم که واقعاً فقیر و یتیم هستند و مشکلات فراوان دارند سرکشی کنید.

خادمان رضوی احیاگر فرهنگ سیره رضوی هستند

در این دیدار فضل الله خلیلی مسئول کاروان خادمان رضوی هم گفت: هدف از سفر به استان چهارمحال و بختیاری در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دیدار خادمین با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و جانبازان و آزادگان این استان ولایتمدار است.

بنابر وظیفه و به منظور احیای فرهنگ سیره رضوی این مأموریت واگذار شد که ما به عنوان خادم زوار آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام در این خطه حضور پیدا کنیم و احیاء‌گر فرهنگ سیره رضوی و نهادینه شدن این موضوع در ایام الله دهه فجر آن هم از استان چهارمحال و بختیاری باشیم.

تعداد روز‌های حضور ما در استان به برنامه پیش بینی شده بستگی دارد و سردار فرماندهی سپاه و سایر عزیزان هر برنامه‌ای تدارک دیده‌اند اعلام کنند ما آمادگی هر گونه ارائه خدمت و انجام زیارت نیابتی و تبرک جستن از پرچم مضحع شریف آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام را داریم و در خدمت همه خواهیم بود.

عکاس: سیدرضا حسینی وردنجانی

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار