نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

خادمیاران رضوی مروجان فرهنگ اهل بیت در جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خادمیاران رضوی مروجان فرهنگ اهل بیت در جامعه هستند گفت: برنامه‌های خادمیاران رضوی در راستای معرفی مکتب اهل بیت (ع) است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در جلسه معارفه دبیر کانون‌های خدمت رضوی با بیان اینکه خادمیاران رضوی مروجان فرهنگ اهل بیت در جامعه هستند اظهار داشت: برنامه‌های خادمیاران رضوی در راستای معرفی مکتب اهل بیت (ع) است.

او افزود: برنامه‌های عمیق فکرسازی و جهت‌دهی در آستان قدس رضوی و درون مجموعه خادمیاران رضوی، به عنوان مروج فرهنگ اهل بیت در جامعه است که این کانون در درون نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته و مورد استقبال مردم از هر قشر و گروهی قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


نکونام با تاکید بر اینکه همه اقشار به نیت کمک به همنوعان و مردم محروم عضو گروه خادمیاران می‌شوند تا بتوانند از تخصص خود برای خدمت‌رسانی به افراد نیازمند و محروم استفاده کنند اضافه کرد: آستان قدس رضوی پر از برکت و نورانیت است و خدمات‌دهی این آستان در زمان‌های متفاوت بر اساس شرایط و برنامه‌های متفاوت است.

او ادامه داد: فعال ساختن خادمیاران رضوی در مناطق مختلف و اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه اشتغال، مسکن، در ایام شیوع کرونا، زائر اولی و سایر برنامه‌های ابتکاری و حضور فیزیکی چشمگیر بود و خادمیاران توانستند به عنوان مروج فرهنگ اهل بیت باشند که اهل بیت همیشه یاری‌رسان مردم و محرومان بودند.

نکونام گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی و دهه فجر، اقدامات موثری از آستان قدس رضوی آغاز شد تا حاکمیت رضوی گسترش پیدا کند و اهداف نورانی امامت پیاده‌سازی شود تا به برکت معارف اهل بیت دل‌ها از غبار پاک و شرک از جامعه رخت بربندد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار