همزمان با ایام مبارک دهه فجر یک طرح فرهنگی ورزشی شامل مجموعه استخر سرپوشیده در شرکت ملی حفاری ایران در اهواز افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - استخر بین المللی شرکت ملی حفاری ایران که به نام شهید نادر حمید از شهدای مدافع حرم نامگذاری شده است، در زمینی به مساحت ۸ هزار و ۷۰۰ متر مربع در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای شرکت در شمال شرقی شهر اهواز احداث شد.

این در نوع خود در صنعت نفت و کشور کم نظیر است و از استاندارد‌های لازم برای برگزاری مسابقات استانی، کشوری و بین المللی برخوردار می‌باشد.

 طرح پیش گفته شامل سوله‌ای با اسکلت بتنی، فضای اداری، ورزشی و همچنین استخر‌های قهرمانی، آب درمانی و کودکان، سونا و جکوزی و دیگر امکانات احداث و با توجه به پیش بینی میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی دارای جایگاه‌های تشریفات، خبرنگاران، داوران، تماشاچیان و ... است.

همه مراحل طراحی، ساخت، راه اندازی، تامین امکانات، ماشین‌آلات و تجهیزات با استفاده از توانمندی‌های شرکت و پیمانکاران با نظارت مدیریت ارشد شرکت، اداره مهندسی راه و ساختمان و تلاش همه بخش‌های درون سازمانی انجام و در این ارتباط تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده و دو میلیون نفر ساعت نیروی تخصصی مشغول به کار بودند.

 مشاور مدیرعامل شرکت ملی حفاری گفت: این شرکت تلاش نموده است که ضمن پاسخگویی به نیاز‌های صنعت نفت و ایفای نقش مهم خود در امر تولید، در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی نیز به نحو مناسب به وظایف خود عمل نماید.

 انتهای پیام/م

برچسب ها: پروژه ورزشی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.