محفل انس با قرآن کریم به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در روستای ده زیار کرمان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - این مراسم با حضور حجت الاسلام امان الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام صادق فلاح پور مسئول مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه (س) و حجت الاسلام اکبر سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان در محل مسجد مقدس حضرت جوادالائمه (ع) روستای ده زیار برگزار شد.

در این آیین حجت الاسلام اکبر سلطانی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: تقارن ایام معنوی ماه رجب با ایام چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب فرصت مغتنمی برای توسعه فرهنگ قرآنیست که از مبانی انقلاب است.

برگزاری محفل انس با قرآن در ده زیار کرمان

به گفته او، انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که جامعه را به سمت بی دینی هدایت می‌کردند و در حقیقت انقلاب اسلامی احیای دین اسلام را رقم زد و سد بزرگی در مقابل دنیای غرب شد که در حال ترویج بی دینی در دنیا بودند.

برگزاری محفل انس با قرآن در ده زیار کرمان

حجت الاسلام سلطانی توسعه فرهنگ قرآنی را از اهداف مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: به همین دلیل در ایام سالگرد پیروزی انقلاب برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان استانی و کشوری در سطح استان کرمان برنامه ریزی شده است.

برگزاری محفل انس با قرآن در ده زیار کرمان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان به حضور سه روزه گروه قرآنی آستان مقدس حضرت معصومه (س) در استان کرمان اشاره کرد و گفت: این گروه شامل قاریان و حافظان قرآن کریم، مداح اهل بیت (ع)، پرده خوانی و روایتگری انقلاب و گروه سرود نوجوانان است که بیش از ۲۰ نفر هستند.برگزاری محفل انس با قرآن در ده زیار کرمانحجت الاسلام سلطانی می‌گوید: اجرای برنامه این گروه در چند شهر و روستا برنامه ریزی شده است و گروه قرآنی حرم حضرت معصومه (س) در جوار مرقد مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در گلزار بین المللی شهدای کرمان نیز اجرای برنامه داشت که مورد استقبال بسیار خوب زائران حاج قاسم قرار گرفت.

برگزاری محفل انس با قرآن در ده زیار کرمان

او به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در روستای ده زیار اشاره کرد و گفت: روستای ده زیار روستای نمونه قرآنی است که به همت مردم فعالیت‌های دینی و مذهبی در این روستا باشکوه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار