نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: يكی از بزرگترين نعمت‌هايی كه خداوند بواسطه آن بر مردم منت گذاشته، نعمت رهبری و ولايت و همچنین هدایت است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهانآيت‌الله سید یوسف طباطبائی نژاد گفت: همه آنچه را كه خداوند به ما داده، اگر درست به كار ببريم، نعمت است درغير اين صورت نقمت است.

او این موضوع را در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر که در حسینیه بنی فاطمه(س) اصفهان برگزار شد اعلام کرد و گفت: يكی از بزرگترين نعمت‌هايی كه خداوند بواسطه آن بر مردم منت گذاشته، نعمت رهبری و ولايت و همچنین هدایت است.
عضو خبرگان رهبری گفت: تمامی نعمت هایی که خداوند به انسان داده است از قبیل مال ، فرزند ، اعضا و جوارح مثل چشم و گوش ، همه وسیله هستند و اگر هدایت نباشد، هیچ نعمتی نعمت نخواهد بود.

آیت الله طباطبایی نژاد می گوید: ما در عصر حاضر داشتن نعمت ولایت را حس میکنیم و داشتن نعمت رهبری باعث می شود در طی مسیر، ما را از بعضی کج روی ها باز بدارد.

امام‌ جمعه اصفهان گفت: اگر به کسی خدمت می‌کنید، منت نگذارید؛ اما خداوند برای دو نعمت بر انسان‌ها منت می‌گذارند که یکی از آن‌ها اصل رهبری و هدایت است.

به گفته او: امروز به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌های چشمگیری طی ۴۳ سال در حوزه‌های علمی، دفاعی، پزشکی، تولید دارو و واکسن، هسته‌ای، نانو، پتروشیمی و صنعت داشته‌ایم. در زمان طاغوت مردم از بسیاری امکانات بهداشتی، رفاهی و خدماتی محروم بودند و امروز به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی عدالت اجتماعی برقرار است.

به گفته امام جمعه اصفهان: امروز دشمنان این نظام با در اختیار داشتن ابزار رسانه‌ای خود به تحریف مسائل پرداخته و طوری القا می‌کنند که انقلاب اسلامی هیچ فایده و دستاوردی برای مردم نداشته است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.