امام جمعه اصفهان گفت: بر اساس آیات قرآن، معامله با غیرمسلمان حرام نیست و این در حالی است که دشمن می‌کوشد همکاری تجاری ایران با چین را زیر سوال ببرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان درمورد شعار "نه شرقی و نه غربی" بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: ایشان بیان کردند که کشور زیر سلطه شرق و غرب نمی‌رود نه اینکه با آنان معامله و تجارت نمی‌کند.

دشمن در جنگ فیزیکی با ایران مغلوب شده و جهانیان نیز این شکست را مشاهده کرده‌اند بنابراین روش‌های دیگر مانند تحریم را برای ایجاد فشار به ملت ایران برگزیده‌اند.

حکومت اسلامی برای تحقق عدالت اجتماعی تلاش کرده و در بسیاری از ابعاد موفق بوده، اما در اجرای برخی از امور نیز بی‌تدبیری رُخ داده است.

او گفت: هیچ حکومتی در طول تاریخ همچون جمهوری اسلامی در اجرای خواسته‌های انبیا الهی موفق ظاهر نشده است که در این زمینه لازم است با آگاهی‌بخشی و تبیین راه برای مردم، نظام اسلامی بتواند به اهداف خود دست یابد.

امام جمعه اصفهان می‌گوید زیبایی شهر‌ها سبب زیبایی کشور می‌شودپس برای حفظ زیبایی اصفهان و آبادانی این شهر باید بیشتر تلاش شود.

بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.