نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: رسیدگی به معیشت کارکنان، صرفه جویی و مدیریت هزینه از جمله مواردی است که در مدیریت ذوب آهن اصفهان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد .

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار با ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان گفت:افزایش تولید، رسیدگی به معیشت کارکنان، صرفه جویی و مدیریت هزینه از جمله مواردی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

او گفت: ذوب آهن اصفهان محصولات مهمی از جمله ریل را به تولیدات خود اضافه کرده است که لازم است بر ایرانی بودن این محصول مهم تاکید شود .

به گفته نماینده ولی فقیه در استان اصفهان  بازنشستگان ذوب آهن اصفهان به عنوان پیشگامان صنعت فولاد از تجارب ارزشمندی برخوردار هستند، ضرورت دارد از تجربه و دانش این پیشکسوتان بیشتر بهره گرفته شود و ارج نهادن به جایگاه آنها یک مسئولیت مهم است.

در این دیدار ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان، گزارشی از روند تولید این شرکت و همچنین ثبت رکوردهای تولیدی در بخش های فولادسازی و نورد ارائه داد و گفت : با همت تلاشگران ذوب آهن، روند تولید رو به افزایش است

او گفت: ما همچنان با مشکلاتی همچون تامین مواد اولیه مواجه هستیم، برای حل مشکل سنگ آهن، شناسایی پهنه های معدنی به ویژه در استان را مدنظر داریم و تمام تلاش خود را برای تامین پایدار مواد اولیه به ویژه مواد آهن دار مورد نیاز ذوب آهن انجام می دهیم.

به گفته رخصتی: حل مشکلات بازنشستگان ذوب آهن ، همواره مورد توجه مدیران این شرکت بوده است افزایش بهره وری از طریق بهره گیری بهینه از نیروهای متخصص ، تداوم روند افزایش تنوع سبد محصولات شرکت و تولید محصولات صنعتی از جمله مواردی است که در اولویت فعالیت های این دوره قرار دارد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.