اولین جلسه هماهنگی و شروع به کار دبیرخانه ملی پویش چلچراغ امروز در کرمان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - صبح امروز با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان به عنوان دبیر دومین پویش ملی چلچراغ و جمعی از اعضای شورای معاونان و جوانان فعال جمعیت هلال احمر استان کرمان، اولین جلسه هماهنگی و شروع به کار دبیرخانه ملی پویش چلچراغ برگزار شد.

 رضا فلاح، دبیر دومین پویش ملی چلچراغ در این جلسه گفت: بعد از شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه شهید حاج قاسم سلیمانی و بنا به فرمان رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در ترویج و فرهنگ سازی مکتب سلیمانی، هر روز شاهد رویش جریان‌های مردمی تاثیرگذار هستیم.

به گفته او اعضای جوانان و داوطلب این جمعیت با اقدامات نوع دوستانه و بشردوستانه می‌کوشند که فرهنگ صلح و دوستی را ترویج و مدافعه گری کنند.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمراستان کرمان می‌گوید: دبیرخانه ملی پویش چلچراغ به استان کرمان واگذار شده است؛ بنابراین در این پویش می‌کوشیم زمینه و فضایی فراهم کنیم تا جوانان به پاس نکوداشت تلاش‌ها و خدمات کم نظیر سردار دل ها، یاد او را در قالب ارائه خدمات خداپسندانه و بشردوستانه به آحاد بشر، پایدار و باقی نگه دارند.

او گفت: بسترسازی برای انس هر چه بیشتر جوانان در زندگی روزمره خود با شهیدحاج قاسم سلیمانی به منظور تربیت، خودسازی و جامعه پردازی فرهنگی نسل جوان در دوران گام دوم انقلاب، یکی از اهداف بسیار مهم این پویش است.

به گفته فلاح آشنایی و التزام عملی نسل جوان با ارزش‌های انقلابی و اخلاقی، سبک زندگی و الگوی رفتاری و تربیتی مکتب سلیمانی، ترویج فعالیت‌های بشردوستانه متاثر از منش‌های اخلاقی و آرمان‌های انسانی شهید سلیمانی در بین آحاد جامعه بویژه جوانان و نوجوانان، ترویج فرهنگ و روحیه از خودگذشتگی و خدمت داوطلبانه سردار دل‌ها در جامعه و صیانت از میراث ماندگار و ارزشمند شهید سلیمانی از دیگر اهداف مهم این پویش است.

 او گفت: انجام خدمات داوطلبانه و رفتار‌های بشردوستانه  به همت اقشار جامعه بویژه جوانان به نیابت از شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش در مسیر  اهداف سازمان جوانان از موضوعات بسیار مهم این پویش است.

ابراهیم بابایی، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این جلسه می‌گوید: نذر اعمال عبادی و مذهبی، فعالیت‌های فرهنگی، خدمات نوع دوستانه و داوطلبانه اجتماعی، طرح‌های ابتکاری و خلاقانه از محور فعالیت‌های کار‌های خیر و نیکوکارانه این پویش است.

به گفته او شرکت برای عموم علاقمندان در این پویش آزاد است و بستر برنامه‌ها و فعالیت‌های این پویش و هم چنین ارسال آثار در فضای مجازی و در ایلیکیشن آیگپ اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ م 

برچسب ها: هلال احمر ، پویش ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.