رئیس جهاد دانشگاهی واحد همدان از برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ۲۲۰ نفر در دستگاه قضایی، از سوی جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در همدان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان - علی کلانترنیا گفت: استخدام در این آزمون از میان رشته‌های علوم انسانی است که شرایط سنی داوطلبان برای دارندگان مدرک کارشناسی حداقل ۲۰ سال تمام و حداکثر ۳۵ سال و برای دارندگان مدارک کارشناسی ارشد و دکتری ۳۸ سال است.

او در ادامه گفت: ۲۲۰ نفر از طریق این آزمون جذب قوه قضائیه در استان همدان خواهند شد و ۱۲۱ نفر به‌عنوان متصدی امور دفتری، ۳۷ نفر مسئول ابلاغ و اجرا، ۳۵ نفر ماشین‌نویس، ۱۴ نفر مسئول خدمات مالی، ۲ نفر تقریرنویس، ۴ نفر حسابدار، ۵ نفر مددکار اجتماعی و برای کارشناس شبکه و حقوقی هر کدام یک نفر در همدان پذیرش خواهند شد.

رئیس جهاد دانشگاهی همدان گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون استخدامی قوه قضاییه از ۱۹ بهمن آغاز شده و تا ۲۸ بهمن ادامه دارد و علاقمندان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت www.hrtc.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

کلانترنیا زمان برگزاری آزمون را ۱۹ اسفندماه امسال به صورت همزمان در ۳۱ استان عنوان کرد و گفت: داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه در سال ۱۴۰۰، باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز نسبت به ثبت‌نام اینترنتی در آزمون اقدام کنند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.