رئیس نظام پرستاری استان همدان:

فوق العاده ویژه حقوق پرستاران شرکتی تا قبل از نوروز واریز خواهد شد

رئیس نظام پرستاری استان همدان گفت: با مشخص شدن منابع مالی فوق العاده ویژه حقوق پرستاران شرکتی تاپایان سال واریز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هادی زرینی, رئیس نظام پرستاری استان همدان با بیان اینکه تجهیزات حفاظتی پرستاران در بخش بیماران کرونایی ایداه‌آل نیست گفت: این تجهیزات باوجود اینکه هنوز ایده‌آل نیست، اما کافی است و  با کمبودی در این زمینه مواجه نیستیم.

او با اشاره به ابتلای ۱۹۰۰ تن از پرستاران استان به بیماری کرونا افزود: این درحالی است که احتمال می‌رود تعداد بیشتری از پرستان به کووید_۱۹ مبتلا شده باشند، اما به‌دلیل نداشتن علائم، هیچ یک از آن مطلع نشده‌اند.

رئیس نظام پرستاری استان همدان در رابطه با عملی شدن وعده و قول‌های مسئولان در روز پرستار و گذشت ۴۵ روز از این مناسبت گفت: خوشبختانه تا حدودی این قول‌ها عملی شده و بخشی نیز تا قبل از آغاز سال جدید محقق خواهد شد.

زرینی بیان کرد: به دلیل عدم تامین منابع مالی بحث فوق‌العاده ویژه پرستاران شرکتی، مقرر شد تا قبل از نوروز این منابع مشخص و مبلغ موردبحث به حساب آنان واریز شود.

او از تنظیم سند کاهش ۲۰ درصدی ساعت کاری پرستاران خبرداد و افزود: باتوجه به برگزاری آزمون استخدامی در ۲۴ بهمن‌ماه و اعلام نتایج تا قبل از سال جدید، امید می‌رود از سال نو با ورود نیرو‌های جدید، کمبود پرستار در بیمارستان‌ها تا حدودی رفع شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.