پرستاران شرکتی در روز‌های کرونایی تبدیل وضعیت می‌شوند

رئیس سازمان نظام پرستاری استان همدان گفت:۴۸۰ پرستار شرکتی به زودی تبدیل وضعیت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هادی زرینی,رئیس سازمان نظام پرستاری استان همدان گفت: کادر پرستاری این استان چهار هزارو ۷۰۰ نیرو است که ۴۸۰ تن از آنها شرکتی هستند که به زودی تبدیل وضعیت می‌شوند.

او افزود: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ابتدا در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی مطرح و مسوولان سازمان نظام پرستاری نیز پیگیر جذب نیروهای شرکتی، قراردادی و تبصره ای شدند.

رئیس سازمان نظام پرستاری استان همدان با بیان اینکه هفت هزار نیروی شرکتی در کشور تا پایان سال جذب می‌شوند افزود: پرستارانی که در بخش کرونا در حال خدمت هستند هنگام برگزاری آزمون از امتیاز ویژه ای در این جذب برخوردار می شوند.

زرینی گفت: نیروهای شرکتی با توجه به سنوات خدمت و خدمات رسانی در بخش های کرونا با امتیاز در آزمون شرکت می کنند.

او یادآور شد: استاندارد پرستار به ازای هر تخت بیمارستانی در خاورمیانه ۲.۵ نفر است این در حالی است که این آمار در کشور ۱.۷ و در استان همدان به ازای هر تخت ۱.۴ پرستار فعالیت دارند.

رئیس سازمان نظام پرستاری استان همدان بیان کرد: استان همدان دارای چهارهزار و ۷۰۰ کادر پرستاری در بخش خصوصی و دولتی شامل اتاق عمل، بیهوشی، بهیار، پرستار و فوریت های پزشکی است و برای رسیدن به استاندارد نیازمند جذب ۵۰۰ تا ۶۰۰ پرستار است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
پس نیروهای خدمات و تاسیساتی چی اوناادم نیستن ،اونهاهم کناربیماران کرونایی هستند،ومشغول خدمت‌رسانی هستن چرامیگید فقط پرستارها تبدیل وضعیت می‌شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
سلام پس نیروهای خدمات و تاسیسات که بیشتر از پرستارها زحمت میکشند .چی؟
آنها کرنانمیگیرن،یعنی کسی که‌زیربیمارراتمیزمی کند،کسی کا بالای سربیمارکرونایی لامپ تعویض می کند انسان نیست!؟
چقدرتبعیض؟