معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد گفت:در هشتمین آزمون استخدامی کشور ۷۸۹ جویای کار در اسدآباد شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمزه عبدکوند,معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد در جلسه هماهنگی برگزاری هشتمین آزمون استخدامی کشوری شهرستان اسدآباد، با اعلام این خبر گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته، یازدهم و دوازدهم ماه جاری برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: با بیان اینکه از ۷۸۹ شرکت کننده اسدآبادی ۳۶۱ نفر مرد و ۴۲۸ نفر زن هستند، گفت: با توجه به مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رشد فزآینده بیماری کووید ۱۹ در کشور و اعمال محدودیت‌ها در بیشتر استان‌ها، مقرر شد تاریخ برگزاری هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال ۹۹ از روزهای ۶ و ۷ آذر به ۱۱ و ۱۲ دی  تغییر کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد با اشاره به حوزه های برگزاری این آزمون در اسدآباد ادامه داد: پنج شنبه ۱۱ دی چهار حوزه شامل سالن مجتمع خلیج فارس دبیرستان حضرت زینب (س) ، حوزه سالن شهید راحمی و شهید سلیمانیان برای آزمون خواهران و سالن سیدجمال الدین و شهید خسرو آزرمی هم برای آزمون مردان درنظر گرفته شده است.

عبدکوند در پایان یادآور شد: روز جمعه ۱۲ دی  نیز دو حوزه سالن مجتمع خلیج فارس دبیرستان حضرت زینب(س) برای شرکت کنندگان زن و حوزه  سالن سیدجمال الدین و شهید خسرو آزرمی برای آزمون استخدامی ویژه برادران پیش بینی شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.