رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن استان زنجان گفت:بیش از ۸۱۸ میلیاردریال تسهیلات ودیعه مسکن به سه هزارو ۲۷۶ نفر در این استان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - کردلو گفت: متقاضیان واجد شرایط در زنجان ۸۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کرده اند.

 او می گوید: ۲۲ هزار و ۶۳۶ نفر در استان زنجان برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده اند که جمعیت خانوار ثبت نام شده ۶۴ هزار و ۸۸۸ نفر است. 

به گفته رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن استان زنجان از این تعداد ثبت نامی تاکنون ۳ هزار و ۲۷۶ نفر حائز شرایط در استان زنجان موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند.

او گفت: ۲ هزار و ۸۲۴ نفر هم توسط سامانه ثبت نامی و یا بانک‌ها رد درخواست شده‌اند.

کردلو می گوید: ۱۶ هزار و ۵۳۶ متقاضی نیز در مرحله انتظار دریافت وام قرار دارند.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان به سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن اشاره کرد و گفت: ۷۰۰ میلیون ریال برای تهران، ۴۰۰ میلیون ریال برای سایر کلانشهرها (مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، قم، اهواز، کرمانشاه) و ۲۵۰ میلیون ریال نیز برای سایر شهرهاست.

کردلو می گوید: متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار و دارای فرم «ج» سبز بوده و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری بوده و تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی نیز بعد از مورخ ۱۳۹۹/۷/۱ باشد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.