رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونای آذربایجان‌غربی گفت:در شبانه روز گذشته ۱۳۲۲ نفر دیگر در استان به دام کرونا افتادند.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - علی افشانی گفت: در شبانه روز گذشته یک هزار و  ۳۲۲ نفر دیگر از مردم استان آذربایجان غربی درگیر بیماری کرونا شده اند و در این مدت یک نفر نیز در شهرستان خوی بر اثر شدت بیماری جان سپرد تا شمار فوتی های کرونایی در استان به هفت هزار و ۲۸۲ نفر برسد.

وی می گوید: با وجود همراهی بسیار خوب مردم آذربایجان غربی در راستای گسترش پوشش واکسیناسیون، هنوز بیش از ۲۵۰ هزار نفر در این استان واکسن تزریق نکرده اند و لازمه کنرل این بیماری تکمیل واکسیناسیون در افراد واجد شرایط است. 

به گفته رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونای آذربایجان‌غربی در مجموع نزدیک به پنج میلیون و ۵۵۰ هزار دُز انواع واکسن کرونا در آذربایجان غربی تزریق شده است که چهار درصد از حجم واکسیناسیون کشور را شامل است.

افشانی گفت: تاکنون بیش از ۸۶.۱ درصد از جمعیت واجد شرایط در استان آذربایجان غربی دُز نخست و حدود ۷۷ درصد ۲ دُز و درصد ۲۶ درصد مردم استان ۳ دُز واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.