معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد خراسان‌جنوبی گفت: تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - عزیزی گفت: تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و علاقمندان جهت اطلاع از شیوه‌نامه تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی غیرپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی به این معاونت دانشگاه مراجعه کنند.

او به مزایای تحصیل همزمان پرداخت و گفت: تحصیل در دو رشته به صورت همزمان سبب تربیت انسان‌های مسلط به دو رشته تحصیلی و ایجاد فرصت مناسب برای دانشجویان جهت دستیابی به دانش و مهارت‌های لازم است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی می گوید : شورای برنامه‌ریزی آموزشی و درسی دانشگاه آزاد اسلامی همگام و همسو با برنامه‌ریزان حوزه آموزش عالی کشور شیوه‌نامه تحصیل همزمان دانشجویان غیر استعدادهای درخشان در دوره‌های کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی در دو رشته تحصیلی با رعایت ضوابط کلی آیین‌نامه کاردانی و کارشناسی را تدوین کرده است.

 او  از علاقمندان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر و اقدام فوری به حوزه معاونت آموزشی دانشگاه مراجعه کنند.

عزیزی همچنین از علاقمندان به تحصیل در رشته‌های بدون آزمون کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند خواست هر چه سریعتر به اداره ثبت‌نام این واحد دانشگاهی مراجعه کنند.

انتهای پیام / ط  ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار