پسر انتقام جو در دام پلیس فتا

رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری پسری که با انتقام گیری خود اقدام به انتشار تصاویر خصوصی نامزد سابق خود در فضای مجازی کرده بود، خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-سرهنگ سامع خورشاد گفت: خانم جوانی به این پلیس مراجعه و عنوان داشت، فردی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به فحاشی، انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی کرد که رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان پلیس فتا، مشخص شد متهم، نامزد سابق شاکی بوده است که با استفاده از بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام خود اقدام به انتشار تصاویر خصوصی نامزد سابقش کرد که سبب هتک حیثیت وی شد.

به گفته سرهنگ خورشاد این مجرم سایبری با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و به مرجع قانونی تحویل داده شد.

متهم ۲۴ ساله پرونده در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی اعتراف کرد.

به گفته سرهنگ خورشاد متهم با توجه به اختلافات قبلی با نامزد سابقش و دسترسی داشتن به گوشی شاکیه، تصاویر خصوصی موجود در گوشی را سرقت و در نهایت به منظور انتقام گیری با ایجاد پروفایلی جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر کرد.

ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی از مصادیق جرم محسوب می‌باشد و با خاطیان در اینگونه جرائم به شدت برخورد می‌شود.

شهروندان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ضمن رعایت آداب اجتماعی و حقوق شهروندی نسبت به حفظ حریم خصوصی سایر افراد اهتمام ویژه داشته باشند و از بیان هرگونه دعاوی و مسائل انتقام جویی در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنند.

به گفته رئیس پلیس فتا مازندران پلیس فتا با هرگونه فعالیت سوء و هنجارشکن برخورد کرده و در این خصوص هیچگونه ملایمتی نخواهد داشت.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار