کتاب‌های «شیگانهوس» و «پریاموس» اثر بهاره نوربخش در نشر بهنام منتشر شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان - بهاره نوربخش سال‌ها وقت صرف نوشتن یک مجموعه بلند فانتزی کرده است. داستانی بسیار بلند که تا کنون پنج کتاب از آن منتشر شده؛ این مجموعه شامل دو کتاب تک جلدی است، به نام‌های «شیگانهوس» و «پریاموس» که هر دو حالت تاریخچه‌ای بر حوادث و وقایع مهم رخ داده در ابتدای خلقت بشریت دارند.

در این دو کتاب او با جزئیات بسیار، برای خوانندگان شرح می‌دهد که چه اتفاقاتی در زمین و آسمان و کل کائنات رخ می‌دهد تا قدرتمندترین شیطان جهان متولد شود و زمین را به زنجیر بکشد. این دو کتاب را که داستان‌هایی مستقل و در عین حال مرتبط دارند، نشر بهنام منتشر کرده است.

بدنه اصلی این فانتزی بزرگ، روایت نبردی خونبار و عجیب است که پنج قرن بعد از اسارت کامل زمین رخ می‌دهد. زمینی که پانصد سال است تحت شکنجه نوه خونخوار و سفاک ابلیس، شیگانهوس، قرار دارد و هیچ امیدی به رهایی برایش متصور نیست. از بین همه موجودات مفلوک و اسیر دست شیگانهوس، فقط یک نفر است که هنوز امیدوار است بتواند به این سلطنت وحشتبار خاتمه بدهد و شیگانهوس را نابود کند، دوست و هم‌نفس این شیطان، یک پسر سر راهی، به نام ریباتانیاس است. او برای این نبرد به کمک همه نیرو‌های واقعی و خیالی، زمینی، آسمانی، ماورایی و کتاب بزرگ خلقت که از بهشت فرود آمده، نیاز دارد تا بتواند در برابر این ابر شیطان بایستد.

نوربخش روایت این نبرد غریب را در یک سه‌گانه به نام‌های "پگوتاس"، "تولی‌باس" و "مرگاس" روایت می‌کند. کتابسرای تندیس «سه‌گانه نبرد» را منتشرکرد. همچنین داستانی عاشقانه در ژانر وحشت دارد که در یک فضای روستایی و قدیمی قاجاری می‌گذرد. شاهزاده‌ای که برای سرکشی اموالش راهی عمارت اربابی می‌شود و در میان راه دختر غریبه‌ای را می‌بیند. دختر او را به قلعه خرابه‌ای می‌کشاند و خود مفقود می‌شود.

شازده وقتی به خان‌والاده می‌رسد متوجه می‌شود خدمه خانه که بعد از او راه افتاده بودند، دیروز به ده رسیده‌اند و او بی‌آنکه بداند چه بر سرش آمده است یک شبانه روز را گم کرده است. قدم شازده برای ده آشوب و مرگ به همراه می‌آورد. نووربخش این روایت را در کتاب "کابوس عمارت اربابی" به رشته تحریر درآورده که در دست چاپ است.

از او یک داستان کوتاه ترسناک هم در کتاب «هجده دقیقه به نیمه شب» داردکه یک مجموعه داستان ژانر وحشت است، به تازگی از نشر موج منتشر شد. بهاره نوربخش نویسندگی حرفه‌ای را با کتاب "عطر قالی نسیم عشق" آغاز کرد که در سال ۹۵ از نشر شادان منتشرشد. این کتاب یک داستان واقعی با تم اجتماعی و عاشقانه دارد که در کاشان قدیم، در یک خانواده سنتی و پرجمعیت رخ می‌دهد. وی در ژانر رئال عاشقانه و اجتماعی کتابی دیگری با عنوان «من از یادت نمی‌کاهم» دارد که نشر شادان آن را منتشرکرد این اثر برخلاف کتاب قبلی اش در ضایی کاملا امروزی رح می‌دهد و به عشق و زندگی در شبکه‌های اجتماعی می‌پردازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.