رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افزایش تعداد بستری‌شدگان کرونا در این استان خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - محمد پهلوان گفت: تعداد بستری شدگان کرونا در خراسان رضوی همچنان روند افزایشی دارد و در حال حاضر هزار و ۱۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

هم‌اکنون ۲۱۲ بیمار بدحال کرونایی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری و تحت مداوا قرار دارند.

او گفت: این رقم در نهم بهمن ماه امسال ۵۶۰ نفر بود که نشان می‌دهد تعداد بیماران بستری بر اثر کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی در حال حاضر رشد چشمگیری نسبت به هفته‌های گذشته داشته است.

پهلوان گفت: در شرایط کنونی ۷۴۰ نفر از این بستری‌شدگان کرونایی در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که علاوه بر کلانشهر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر را نیز زیر پوشش دارد.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر تعداد بستری‌شدگان روزانه کرونا در خراسان رضوی نیز به حدود ۴۰۰ نفر در روز رسیده که این میزان ۲ برابر ۱۰ روز گذشته است.


انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.