با بهره برداری از طرح‌های دهه فجر ۶ هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی جدید در استان مرکزی ایجاد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - مخلص الائمه استاندار مرکزی گفت: بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان اراک زمینه اشتغال ۶ هزار و ۱۰۰ نفر را در سطح استان مرکزی و ۶۲۵ فرصت شغلی را در اراک فراهم می‌کند.

به گفته استاندار مرکزی میزان اعتبارات هزینه شده برای طرح‌های استان مرکزی ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است که از این میزان هزار و ۲۴۳ میلیارد تومان برای افتتاح طرح‌های شهرستان اراک هزینه شده است.

به مناسبت دهه فجر با حضور استاندار مرکزی ۱۰۱ طرح در شهرستان اراک بهره برداری شد و عملیات اجرایی ۱۵ طرح دیگر هم کلید خورد.

مرحله نخست رینگ جنوبی انتقال آب سد کمال صالح به کلانشهر اراک از جمله این طرح‌ها بود که با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد و همچنین عملیات اجرایی مرحله دوم رینگ جنوبی انتقال آب سد کمال صالح به کلانشهر اراک آغاز شد و وعده داده شد سال آینده این بخش هم به بهره‌برداری برسد و مشکل کیفیت آب اراک به طور کامل برطرف شود.

همچنین طرح‌هایی در حوزه سلامت، آموزش و پرورش، اورژانس و بیمارستان اعصاب و روان شهید سنجانی به بهره برداری رسید که تعدادی از این طرح‌ها با مشارکت بخش خصوصی و تعدادی با مشارکت خیرین ساخته شده بود.

افتتاح یک باب مدرسه در کوی مسکن اراک با هزار و ۱۲۰ متر زیربنا و ۱۲ کلاس در ۳ طبقه احداث با
اعتبار ۵ میلیارد تومان از سوی خیران و ۲ و نیم میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت طرح دیگری بود که افتتاح شد.

افتتاح ساختمان جدید شهرداری کارچان، ۱۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ایجاد ۵ دستگاه پست هوایی و جابجایی ۵۵۱ اصله پایه ۹ متری از دیگر برنامه‌های قابل افتتاح بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
معلوم نیست این شغل ها برای کی هست که ما نمی بینیم !!
آخرین اخبار