در ایام الله دهه فجر امسال ۱۰۲ طرح در شهرستان ساوه به بهره برداری می‌رسد.

الیاسی سرپرست فرمانداری شهرستان ساوه در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان اراک   با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر امسال ۱۰۲ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان ساوه به بهره برداری خواهد رسید این موضوع را به صورت زیر تشریح کرد.

برای اجرای این طرح‌ها حدودا ۲ هزار و ۸۱۷ میلیارد ریال برآورد مالی شده که مجموع برای هزارو ۷۷۵ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی خواهد داشت.

بهره برداری از شرکت‌های صنعتی، احداث فضا‌های آموزشی، ورزشی، تفریحی، سبز، درمانی و ساخت مسکن برای نیازمندان و دهک‌های پایین، اجرای خط انتقال برق برای نقاط مختلف شهرستان، گازرسانی، ابرسانی و افزایش زیرساخت‌های مخابراتی و همچنین شروع بکار چند طرح کشاورزی و ابخیزداری و توسعه معابر روستایی از مهمترین عناوین طرح‌های قابل افتتاح در ایام ا... دهه فجر است.

ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر شهرستان نسبت به برنامه ریزی بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی با محوریت شعار‌ها و عناوین هریک از روز‌های دهه مبارک اقدام نموده است.

گلبانگ انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدا، مسابقات مختلف، نشست‌های بصیرتی با دعوت از سخنرانان برجسته کشوری، جشن‌های ویژه انقلاب و گلباران مزار مطهر شهدا و سرکشی از محلات و رفع مشکلات انان با تشکیل میز خدمت را می‌توان از برنامه‌های شاخص نام برد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.