فرماندار نیکشهر گفت: ۱۷۹ طرح و پروژه بهداشتی، ورزشی، بخش خصوصی و مسکن با اعتبار ۲۹ میلیارد تومان ویژه دهه فجر در سطح حوزه بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و بهره‌برداری شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - ضیاالحق هاشمزهی گفت: تسهیلات زایمانی با همت خیران با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان و ۲ هزار و ۴۰۰ خانوار بهره مند در ۲۸ روستا با جمعیت ۱۰ هزار نفر از جمله طرح‌های مهم افتتاح شده بود.

او گفت: ساخت زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال با ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار، ۳۹۰ خانوار بهره مند در ۸ روستا با جمعیت پنج هزار نفر و بهره برداری از ۱۵۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی ره با ۱۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بنیادمسکن و ۶۵ میلیون تومان اعتبارات بلاعوض کمیته امداد از دیگر طرح‌ها بود.

فرماندار نیکشهر می گوید: بهره برداری خانه هلال دهستان چاهان، ۲۵ واحدمسکن روستایی بنیاد مسکن با ۲ میلیارد تومان اعتبار، تولیدی شن وماسه بخش خصوصی با هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده از محل آورده بخش خصوصی و تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری با ظرفیت سالانه ۱۲۰ هزار تن و اشتغال مستقیم ۱۲ نفر از جمله طرحهای افتتاح شده است.

هاشمزهی گفت: افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۱۵ طرح با اعتبار ۹۵۰ میلیارد ریال همزمان با دهه مبارک فجر آغاز شده و تا پایان دهه مبارک فجر ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.