رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان تقویت همکاری‌های فی مابین پلیس و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را در راستای افزایش خدمات به مردم در محور‌های مواصلاتی و حفظ جان شهروندان ضروری برشمرد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - جلسه تعاملی رئیس پلیس راه شمال  سیستان و بلوچستان با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان  برگزار شد.

سرهنگ  مهدی خمر با قدردانی از تعامل و همکاری خوب اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان با پلیس در خدمات رسانی به مردم، بر استفاده درست از ظرفیت‌های مشترک موجود برای روان سازی ترافیک و بهبود حمل و نقل در سطح محور‌های مواصلاتی استان تأکید کرد.

او  رفع مشکلات و نیازمندی‌های ایمنی محور‌های مواصلاتی استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: حضور مشترک و مستمر تیم‌های عملیاتی پلیس راه و راهداری در محور‌های مواصلاتی و هم افزایی و همکاری بیش از پیش پلیس و راهداری بستر را برای خدمات رسانی شایسته‌تر به مردم و رانندگان فراهم می‌کند.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان گفت:  ارتقاء ایمنی عبور و مرور، کاهش تصادفات و تلفات رانندگی و تامین امنیت و آرامش خاطر رانندگان و مسافران در محور‌های مواصلاتی استان از اهداف مهم مأموران پلیس راه و راهداری است که با هم افزایی و تعامل بیشتر بین دو دستگاه و استفاده از ظرفیت‌های موجود و پر کردن خلأ‌ها این هدف مهم دست یافتنی است.

در ادامه   کرد دیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ضمن تقدیر از مأموران پلیس راه و مجموعه فرماندهی انتظامی استان در همکاری با عوامل راهداری، از آمادگی کامل برای اجرای طرح‌های مورد نیاز خبر داد.

به گفته او  با تدابیر و تمهیدات پیش بینی شده نیرو‌های مورد نیاز در محور‌های مواصلاتی آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

او گفت: ایمن سازی دهانه پل‌ها در بخشی از محور ها، ترمیم خط کشی و اصلاح و ایمن سازی نقاط حادثه خیز محور‌های مواصلاتی، در اولویت برنامه‌های اداره کل راهداری برای کاهش حوادث جاده‌ای در سطح استان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار