رییس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر ۵۰۰ دستگاه خودرو به دلیل تخلفات حادثه ساز طی یک ماه اخیر توقیف و رانندگان آنها به مراجع قضایی معرفی شدند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سرهنگ مهدی خمر  گفت: طرح برخورد با خودروهای حادثه‌ساز به منظور ارتقای امنیت خودروهای عبوری در راه‌ها و صیانت از حقوق رانندگان قانونمند در دستور کار تیم های گشتی پلیس راه شمال استان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: رانندگانی که به قوانین و مقررات احترام می‌گذارند وقتی شاهد تخلفی خطرناک هستند انتظارشان این است که برخورد جدی با راننده متخلف صورت گیرد که امنیت آنها را به خطر انداخته است.

رییس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به وضع قوانین جدید راهنمایی و رانندگی در سال های اخیر و باز دارنده‌تر بودن این قوانین می‌توان با آن دسته از رانندگان که با انجام تخلفات حادثه ساز موجب به مخاطره انداختن جان مردم می‌شوند برخورد جدی‌تری شود.

خمر افزود: در این راستا و با توجه به دستورالعمل‌ها و سیاست‌های ابلاغی تیم‌های گروه کنترل پلیس راه با حضور در محورهای شمالی استان با تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز و غیر متعارف، حرکت مارپیچ و نمایشی، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی،تغییر در وضعیت ویژه خودرو و ایجاد آلودگی صوتی برخورد قاطع داشتند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار