رییس سازمان بهزیستی کشور با صدور حکمی عباسعلی اویسی را به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی سیستان و بلوچستان منصوب کرد که امروز در مراسمی با حضور معاون و مشاور این سازمان معرفی شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -  معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور  گفت: حضور یکی از نیروهای قدیمی و خدوم بهزیستی بعنوان مدیرکل این سازمان در سیستان و بلوچستان جای تبریک داشته و این نگاه به پتانسیل های داخلی مدیریت موجب مسرت است.

  اصغر کاظمی گفت: در سازمان بهزیستی با وجود خدمات بسیار زیاد و با ردیف های بودجه ای کم و قطره چکانی، کار بسیار سخت بوده و انتظار می رود مدیران استان ها در خط مقدم با تمام توان خود در این راه بصورت شبانه روز و خستگی ناپذیر و بی منت همراه با ریاست سازمان بهزیستی کشور اهداف و برنامه های سازمان را بخوبی اجرا کنند.

او می گوید: آسان بودن دسترسی مددجویان و پرسنل به مدیرکل، ارتباط مستقیم با تشکل ها، حضور مستمر در شهرستان ها و آشنایی با مشکلات از نزدیک انتظارات ستاد بهزیستی کشور از مدیران استانی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ارزشمندی پست های مدیریتی در گرو رضایتمندی مردم است گفت:  سختی کار در سازمان بهزیستی با توجه به نوع خدمات و جامعه هدف کاملا مشخص است، اما اگر کار اجین با کلام امیرالمومنین (ع) و امام راحل باشد پاداش و ثوابی شیرین در پی خواهد داشت.

به گفته عباسعلی ارجمندی   امروزه سیستان و بلوچستان برای حفظ امنیت این کشور در خط مقدم قرار دارد و توجه ویژه به مسائل آن در کلیه امور باید در راس توجهات باشد زیرا کم توجهی به این استان شاخص های امنیتی کشور را به خطر می اندازد، لذا از مسوولان سازمان بهزیستی کشور تقاضا داریم هر جایی به نام سیستان و بلوچستان رسیدند با توجه به شرایط خاص و فوق العاده سخت این استان توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

مدیرکل جدید بهزیستی سیستان و بلوچستان نیز  گفت: این سازمان بعنوان سازمانی که نوک پیکان خدمات اجتماعی دولت محسوب می شود با تعدد خدمات و محدودیت منابع و زیرساخت ها، جای دشواری برای کار است اما تاکنون این مشکلات بصورت خدمت عاشقانه و با عشق به مددجویان تحت پوشش توسط همکاران خدوم این اداره کل حل شده و قطعا پشتوانه پرسنل بهزیستی استان دلگرمی اصلی برای پیشبرد اهداف سازمان است.

دکتر عباسعلی اویسی گفت: انتظار می رود حمایت های رییس سازمان بهزیستی کشور و استاندار سیستان و بلوچستان موجب کاهش آلام مددجویان و بالندگی و ارتقای اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان شود.

در این مراسم که مصطفی مولائیان مشاور رییس و مدیرکل حراست بهزیستی کشور نیز حضور داشت، از خدمات دکتر عزیز اله جهان تیغ در ایام خدمت بعنوان مدیرکل بهزیستی سیستان بلوچستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار