رفع سریع مشکلات و تأمین رفاه مردم اولویت مسئولین باشد

امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز دشمن دو کار انجام می‌دهد اول کار فرهنگی و دیگری اقتصادی و استکبار با همه دنیا این کار را می‌کند و کسانی که بصیر هستند می‌دانند چه کار کنند و در دام استکبار نمی‌افتند و بنابراین ضرورت دارد همه ما پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کرده و بر اساس منویات مدیریتی ایشان برنامه‌ریزی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- آیت الله مصطفی علما ظهر امروز یکشنبه در دیدار با نخبگان جامعه کار، تلاش و تعاون استان کرمانشاه گفت: رفع سریع مشکلات مردم و تأمین رفاه مردم یکی از مواردی است که توجه به آن ضرورت دارد.

خداوند به همه ما بصیرت عنایت کند، زیرا بصیرت بسیار مهم بوده و زندگی ما را مدیریت می‌کند و در این راستا باید مبارزه با استکبار را داشته باشیم و در میدان باشیم، زیرا استکبار بیکار نمی‌نشیند و مدام در حال توطئه است.

آمریکایی‌ها وقتی وارد افغانستان شدند اول کتاب‌های درسی آن‌ها عوض کردند و با ورود به فرهنگ و دین، اعتقادات مردم افغانستان را هدف گرفتند و البته استکبار عجله‌ای برای نتیجه‌گیری ندارد و آن‌ها برای صد سال آینده برنامه ریزی می‌کنند.

 الان گرانی هست و بیکاری هست، اما وقتی این‌ها را در کنار این موقعیتی که الان داریم می‌گذاریم، می‌بینیم پیشرفت‌های بزرگ و شگرفی در تمام حوزه‌ها داشته‌ایم. همین کرمانشاه خودمان جولانگاه آمریکای‌ها بود و آزادانه و هر گونه که دلشان می‌خواست رفتار می‌کردند، اما ایران را مال خودشان می‌دانستند.

باید تبیین کنیم امروز چه جایگاهی در دنیا داریم و امروز دنیا می‌داند که صنعت هسته‌ای ما تعطیل نمی‌شود، زیرا دانش این ساعت بومی شده و در کشور وجود دارد و امروز همه ما مسئول هستیم و باید جهاد تبیین و جهاد غیرت را مطرح کنیم.

باید دستگاه‌ها درصدد رفع مشکلات جامعه کارگری باشد و بدانیم که بخش مهم شروع انقلاب کارگری بود و مهم است هم کارگران و هم مردم باید در رفاه باشند و هیچ تردیدی در این مهم نیست، ادارات باید خدمت دهی به مردم را سرلوحه قرار دهند.

 موضع گیری‌های مقام معظم رهبری در دنیا بی نظیر است و باید بدانیم این عظمت و این قدرت مجانی به دست نیامده و خون دل‌ها خورده‌ایم و شیخ فضل الله نوری برای یک کلمه مشروعه پای دار رفت و شهید شد.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.