فرماندار ثلاث‌باباجانی گفت: همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۱۹ طرح این شهرستان در بخش‌های کشاورزی، عمرانی و خدماتی افتتاح و سه طرح کشاورزی نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- یدالله شکری گفت : مجموع اعتبار طرح‌ها ۲۹۹ میلیارد و ۷۹۹ میلیون ریال است، ۲۸۴ میلیارد و ۷۹۹ میلیون ریال برای افتتاح طرح‌های این شهرستان هزینه شده و ۱۲ میلیارد ریال نیز برای طرح‌های کلنگ زنی اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گفته فرماندار ثلاث‌باباجانی هفت مدرسه شهری و روستایی از جمله مدارس ۲ کلاسه دشت لیل، ۶ کلاسه میرآباد، ۹ کلاسه صنعت و معدن، ۲ کلاسه حرمیان و ۲ کلاسه نیرژعلیا به بهره برداری می‌رسد.

اجرای طرح‌های سیلوی غلات در بخش مرکزی، احداث خط لوله انتقال آبیاری مزارع و باغات روستای نیرژ سفلی و کانال آبرسانی به باغات روستای خمگران طرح‌هایی است که در بخش کشاورزی در ثلاث باباجانی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

طرح هادی روستای هلول، کارخانه آسفالت، باسکول ۶۰ تنی ازگله و بندسنگی ملاتی منابع طبیعی و آبخیزداری از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در شهرستان ثلاث باباجانی است.

به همین مناسبت طرح‌های اجرای سیستم آبیاری قطره بارانی باغات سرچاو، تکمیل و راه اندازی ایستگاه پمپاژ آب و آبرسانی به باغات روتای قلقله و طرح هادی روستای عورازه نیز کلنگ زنی می‌شود.

بهره برداری از طرح های قصرشیرین

فرماندار قصرشیرین گفت: ۲۱ طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با ۸۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

مرادعلی تاتار گفت: از مجموع اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها ۵۰ میلیارد تومان دولتی و ۳۳ میلیارد تومان نیز سرمایه گذاری و سهم آورده بخش خصوصی است.

مهم‌ترین طرح‌های شاخص شامل آسفالت ورودی پایانه مرز رسمی پرویزخان و رینگ سوخت و دیوار کشی محوطه این مرز رسمی به طور ۲.۸ کیلومتر، افتتاح مسکن مهر ۳۰۰ واحدی قصرشیرین، افتتاح سایت تخلیه و بارگیری مواد سوختی، جدول گذاری، آسفالت و اجرای موزاییک فرش محله‌های قصرشیرین، اجرای سامانه‌های آبیاری تحت فشار و افتتاح مجموعه ورزشی است.

برنامه‌های فرهنگی شامل غبارروبی مزار شهدا، دیدار مسئولان ادارات با امام جمعه، نواختن زنگ انقلاب، برگزاری جشن روستایی، همایش پیاده روی خانوادگی، اجرای رژه موتوری، دیدار با خانواده شهدا اجرای رزمایش کمک مومنانه و برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه انجام می شود .

افتتاح ۴۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۷۴۰ میلیارد ریال در کنگاور

فرماندار کنگاور گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، ۴۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۷۴۰ میلیارد ریال در کنگاور افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

فرزاد الماسی گفت: ایام الله دهه فجر امسال شاهد افتتاح ۴۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان و کلنگ زنی ۶ پروژه با اعتبار ۵۲ میلیارد تومان در سطح شهرستان خواهیم بود.

پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، کشاورزی، آبرسانی به سه روستا، برق رسانی و ورزشی است که با حضور مسئولان و مردم افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد و برای صد‌ها نفر اشتغال‌زایی ایجاد می‌شود.

کلنگ‌زنی ۶ پروژه همزمان با افتتاح دیگر پروژه‌ها صورت می‌گیرد و افزایش تولیدات کشاورزی و ارتقا سطح خدمات شهری دربر خواهد داشت.

برگزاری میز خدمت با حضور مدیران شهرستانی در نماز عبادی سیاسی جمعه، سخنرانی پیش از خطبه مدیران در نماز جمعه کنگاور، زنگ انقلاب در مدارس، غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن و برپایی جشن‌های انقلاب در محلات از مهمترین برنامه‌های فجر امسال است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.