مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان گفت: این صندوق از پارسال تاکنون ۳ هزار و ۲۰۸ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۰۷میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - یوسف پورواجد گفت: صندوق کارآفرینی امید از سال ۹۷ در حوزه تسهیلات روستایی آغاز به کار کرده است و تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در بخش‌های کشاورزی، صنعت، خدمات، ضروری و رفاهی پرداخت شده است.

او می‌گوید: این صندوق با واگذاری ۳هزار و ۲۰۸ فقره تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در استان کرمان برای ۳ هزارو ۷۷۲نفر طی یک سال گذشته ایجاد اشتغال کرده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان از پرداخت ۵۵۷ فقره تسهیلات در بخش کشاورزی به مبلغ ۲میلیاردو ۷۱۶ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان طی این مدت خبر داد و گفت: با پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی برای ۸۶۳ نفر در این استان ایجاد اشتغال شده است.

او گفت: ۲۹۲ فقره تسهیلات در بخش صنعت استان کرمان پرداخت شده است که در این بخش با پرداخت ۱۵ میلیارد و ۱۴۸ میلیون تومان برای ۴۳۸ نفر ایجاد اشتغال شده است.

پورواجد گفت: بیشترین تسهیلات در حوزه خدمات پرداخت شده است و هزار و ۶۶۵ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون و ۶۹۸هزار تومان برای ۲هزار و ۴۹۸ نفر اشتغال ایجاد شده است.

به گفته او در بخش ضروری و رفاهی نیز ۶۹۴ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۵۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان طی یکسال اخیر پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان گفت: از افتتاح وبهره برداری بیش از ۳۰۰طرح (خرد و کوچک ومتوسط، مشاغل خانگی وکارگاه تولیدی) همزمان با دهه فجر با بیش از ۱۶میلیارد تومان تسهیلات خبرداد و گفت: با افتتاح این طرح‌ها برای ۳۳۶ نفر زمینه اشتغال فراهم خواهد شد.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار