سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای شورای شهر شیراز گفت: در حوزه تبلیغات و فضا سازی شاهد کم کاری سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط هستیم که به تعهدات خود پای بند نیستند و بعضاً این کم کاری به پای شهرداری شیراز نوشته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - سعید زارع در جلسه برنامه ریزی فضاسازی و تبلیغات محیطی شهرداری شیراز گفت: در مناسبت‌هایی که تاکنون داشته ایم، اقدامات خوبی از سوی شهرداری شیراز صورت گرفته، اما کافی نیست و جای بهبود دارد.

او گفت: شیراز علاوه بر مزین بودن به نام سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی، یک کلانشهر نیز است که باید با توجه به تقویم مناسبت‌ها و ایام پیش رو با برنامه ریزی اقدامات و کار‌های بزرگی را در سطح شهر اجرایی کنیم.

زارع گفت: ظرفیت‌های خوبی همچون بیلبوردها، تلویزیون‌های شهری و ... داریم که در موضوع فضاسازی و تبلیغات شهری می‌توان از آن‌ها بهره مناسبی گرفت.

به گفته  او، باید کارگروهی برای هماهنگی و برنامه ریزی جهت تبلیغات محیطی و شهری ویژه مناسبت‌ها بصورت یکپارچه و هماهنگ تشکیل شود.

سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر خطاب به معاونین خدمات شهری و مدیران ارتباطات مناطق ۱۱ گانه با بیان اینکه کار‌ها و اقدامات را مستندسازی باید کرد، گفت: فعالیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف توسط شهرداری شیراز صورت گرفته و حتی در برخی موارد جور سایر ارگان‌ها را نیز کشیده، اما باید به خوبی اطلاع رسانی و منعکس شود.

او گفت: در حوزه تبلیغات و فضا سازی متاسفانه گاهی شاهد کم کاری سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط هستیم که به تعهدات خود پای بند نیستند و بعضاً این کم کاری به پای شهرداری شیراز نوشته می‌شود.

زارع در بخش دیگری از سخنان خود به طراحی و اجرای پروژه‌های نور پردازی توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در میادین اصلی شهر تاکید کرد و گفت: اصلاح فضای بصری شهر با روش‌های جدید باید مورد توجه قرار گیرد تا دو هدف تامین روشنایی و نورپردازی را دنبال کند.

سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر نورپردازی مناسب را عاملی برای هویت بخشی به فضا دانست.

او گفت: با استفاده از نورپردازی در مکان‌های مختلف شهر شاهد ایجاد چشم اندازی زیبا و متفاوت خواهیم بود و از این ظرفیت می‌توان در مناسبت‌های ملی و مذهبی نیز استفاده کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار