مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: روند احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل تسریع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سعید شهند گفت: با توجه به مشکلات زیست محیطی ناشی از پائین بودن ظرفیت پذیرش فاضلاب در تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل و به تبع آن ایجاد مشکلات زیست محیطی در منطقه، بر تسریع در روند احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل تاکید شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در بازدید میدانی و بررسی وضعیت تصفیه خانه شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل گفت: حفاظت محیط زیست استان اردبیل با جدیت بر رفع معضلات زیست محیطی موجود در تصفیه خانه شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل تاکید دارد و از تمام ظرفیت‌های قانونی در جهت رفع این معضل زیست محیطی بهره خواهد جست.

شهند پیشتر از توافق برای اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل در جریان سفر رییس جمهور و هیات همراه به استان در راستای رفع این معضل زیست محیطی ۱۲ ساله خبر داده بود.

به گفته مسئولان امر با تکمیل مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب فاضلاب تولیدی واحد‌های مستقر در این شهرک تصفیه خواهد شد.

استان اردبیل با جمعیت حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر، شامل ۱۲ شهرستان و دارای ۲۰ ناحیه و شهرک صنعتی دولتی و خصوصی است که برخی از آن‌ها فاقد تصفیه‌خانه فاضلاب استاندارد هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.