مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز از احیای و راه اندازی مجدد کارخانه تفکیک وپردازش پسماند‌های شهر اهواز خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - محمود ثابت قدم گفت: با توجه به ضرورت مجتمع پردازش جهت افزایش راندمان پردازش پسماند وکاهش پسماند‌های دفنی که یکی از پروژه‌های کلیدی سازمان مدیریت پسماند است قراردادی با بخش خصوصی در خصوص تجهیز کارخانه پردازش وبه روز کردن این مجتمع ونزدیک کردن این سایت به استاندارد‌های کشور منعقد گردید.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز می گوید: کارخانه تفکیک وپردازش پسماند‌ها در محل سایت صفیره که در سال گذشته دچار ایراد شده بود، پس از طی مراحل قانونی واداری خود باهمکاری بخش خصوصی در حال تعمیر، احیاء وراه اندازی مجدد می‌باشد.

او گفت: پس از طی مراحل قانونی، این کارخانه با همکاری بخش خصوصی در حال تعمیر، احیا و راه اندازی مجدد می‌باشد به این ترتیب برای اورهال کردن آن ابتدا تجهیز و بازسازی پست برق اصلی ان که سال گذشته به سرقت رفته انجام و پس از پاکسازی ونظافت حوضچه شیرابه در حال تعمیر آن هستیم.

سازمان مدیریت پسماند از ابتدایی عقد قرارداد طبق برنامه ریزی و زمان بندی، مرحله به مرحله بر کار پیمانکار نظارت داشته و بر اساس آن پیشرفت داشته  و ان شاءالله تا پیش از پایان سال کارخانه پردازش آماده وراه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.