امام جمعه بهار گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی مقدمه ظهور است و باید پشت سر رهبری حرکت کنیم تا پرچم اسلام را به دست صاحب اصلی خود برسانیم.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- حجت الاسلام ارزنده در خطبه‌های نماز جمعه گفت: ماه رجب، ماه رحمت و برکت است که این‌ماه مقدمه ماه رمضان است و قدردان خداوند باشیم و از این فرصت‌ها استفاده کنیم و توفیق توبه واقعی را از خداوند بخواهیم تا به سعادت دنیوی و اخروی دست یابیم.

او گفت: دولت جهادی و انقلابی با تمام توان وارد کار شده و الان برخی مشکلات به جای مانده از دولت یازدهم و دوازدهم است که باید همه دست به دست هم دهیم و حمایت همه جانبه برای رفع مشکلات امری ضروری است.

ارزنده در ادامه گفت: دستاورد و پیشرفت و صلابت ایران اسلامی زاییده تلاش‌های همه جانبه در تمام دوران بوده و دولت‌ها باید با تمام توان خدمت به مردم را سرلوحه کار‌ها قرار دهند.

اوگفت: آیت الله صافی گلپایگانی ارادت به اهل بیت را در دستور کار خودش داشت و از دست دادن این عالم ضربه بزرگی برای اسلام است واین عالم مدت عمر خود را صرف دین و اسلام کرد.

خطیب جمعه بهار گفت: وعده دیدار همه مؤمنین روز ۲۲ بهمن در راهپیمایی دشمن شکن است و این راهپیمایی از اهمیت خاصی برخوردار است و باید با حضور پرشور در این راهپیمایی شرکت کنیم تا امید دشمنان را به یاس تبدیل کنیم.
انتهای پیام/ج

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هستی خلیلی
۱۶:۵۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
من می خوام یه انشابنویسم ولی شما لینک برای من میدین به لینک میرم ولی نمیاره