نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: باید تیم اقتصادی دولت منسجم‌تر، قاطعانه‌تر و با برنامه‌تر عمل کنند و به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توجه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی‌موثقی گفت: مردم در انقلاب اسلامی، انگیزه‌های مختلفی علیه رژیم پهلوی داشتند و فساد گسترده و سیستماتیک در رژیم پهلوی وجود داشت.

خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی امروز ۱۵بهمن ماه در حسینیه امام برگزار شد.

او گفت: جوانان خاطرات صد سال خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی امروزاخیر را مطالعه کنند و ببینند در سال‌هایی که پهلوی در این کشور حکومت می‌کرد ما چه وضعیتی داشتیم! اگر کسی طرفدار پهلوی است خاطرات آن دوران را مطالعه کند می‌بیند که بر سر این ملت چه گذشته است.

شعبانی موثقی در ادامه گفت: دلیل اصلی قیام مردم علیه پهلوی، ضدیت با اسلام بود. ملت احساس کردند رژیم پهلوی ضد دینی و ضد اسلام است به همین دلیل علیه آن‌ها قیام کردند.

امام جمعه همدان گفت: امام وقتی آمد مسئله توجه به عبودیت را مطرح کردند و ما الان؛ صد‌ها حافظ قرآن، ۷۵۰ مرکز دارالقرآن، سه هزار موسسه قرآنی و ۴۰۰ کرسی قرآنی داریم.

شعبانی گفت: رسانه‌های ما از سالم‌ترین‌ها است، صداوسیمای شاه و سینمای شاه جز فحشا چیزی نداشت و یک مذهبی نمی‌توانست تلویزیون در خانه داشته باشد.

او گفت: صداوسیما باید دانشگاه باشد و گله‌مندی‌هایی در این زمینه وجود دارد.

امام جمعه همدان گفت: برگزاری نماز جمعه در ۹۰۰ قسمت کشور، حج دانشجویی، حج دانش‌آموزی، اعتکاف و اربعین، از برکات جمهوری اسلامی است.

او در ادامه گفت: آمار اقتصادی در دهه ۹۰ رضایتمند نیست و راه حل رفع مشکلات اقتصادی این است که در کنار هم باشیم.

شعبانی گفت: دلیل اینکه ما در عرصه نظامی پیشرفت کردیم، اما در خودروسازی مشکل داریم این است که در عرصه نظامی روی پای خودمان ایستادیم و منتظر کشور‌های دیگر نشدیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: دولت توجه کند که دچار مشکلات دولت‌های گذشته نشود و به این منظور باید تیم اقتصادی دولت منسجم‌تر، قاطعانه‌تر و با برنامه‌تر عمل کنند و به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، توجه شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.