نمازگزاران همدانی پس از اقامه نماز جمعه این هفته جنایات آل سعود علیه مردم یمن را محکوم کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-  نمازگزاران همدانی امروز پس از اقامه نماز سیاسی، عبادی جمعه با حضور گسترده در راهپیمایی و تظاهرات سراسری، جنایات آل سعود و کشتار وحشیانه مردم یمن را محکوم کردند.

 همزمان با سراسر کشور این راهپیمایی در همه شهر‌های استان همدان و با حضور پر شور مردم مومن و خداجو برگزار شد.

نمازگزاران همدانی همنوا با سراسر کشور برای محکوم کردن جنایات آل‌سعود، بار دیگر با مشت‌هایی گره کرده و فریاد‌هایی خشمگین برای دفاع از مردم مظلوم، زنان و کودکان بی‌گناه یمن به خیابان‌ها آمدند و فریاد «هیهات من‌الذله» سر دادند.

تظاهرات مردم غیور و همیشه در صحنه استان همدان در راستای حمایت از مظلومان جهان و به ویژه مردم یمن و اعلام تنفر از ظالم و جنایات ضد انسانی و ضد اسلامی آل‌سعود در روز‌های گذشته بود.

در این راهپیمایی مردم بصیر و آگاه دارالمومنین همدان با شعارهایی، چون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل‌سعود»، «مرگ بر آل‌خلیفه»، «حسین حسین شعار ما است شهادت افتخار ما است»، «آل‌سعود و آمریکا ننگت باد، ننگت باد» و «خون شهیدان یمن می‌چکد از چنگ آل‌سعود» یک صدا فریاد حمایت از مردم یمن سر دادند.

راهپیمایان مسیر حسینیه امام خمینی (ره) تا چهارراه خواجه رشید را با در دست داشتن پرچم و پلاکارد‌های خشم و انزجار خود را علیه ظالمان اعلام کردند.

 جنگنده بمب افکن‌های ائتلاف سعودی طی دو روز گذشته مناطقی در استان‌های صنعاء، مأرب، صعده، شبوه، الجوف، نجران و عمران را ۶۰ بار بمباران کردند.

نیرو‌های ائتلاف سعودی نیز در همین مدت ۳۸۱ بار آتش بس ادعایی در استان الحدیده را با حملات موشکی، توپخانه و پرواز‌های تجسسی بر فرار این استان نقض کردند.

این حملات در حالی صورت گرفته که ائتلاف سعودی طی روز‌های گذشته به شدت مناطق مختلف یمن را بمباران کرد.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن -فقیرترین کشور عربی- آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار