سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت:برنامه‌های دهه فجر کانون پرورش فکری در ۳۰ مرکز ثابت و سیار استان زنجان برگزار می‌شود.

 باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - دارایی گفت: برنامه‌های کانون در دهه فجر به‌صورت مشارکتی با سازمان‌های مختلف استان زنجان، در ۱۷ مرکز فرهنگی- هنری و ۱۳ کتابخانه سیار و پستی کانون برگزار می‌شود.

او گفت: این برنامه‌ها با رویکرد‌های فرهنگی، هنری، ادبی، ورزشی، علمی، آموزشی و پژوهشی در طول دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

به گفته دارایی اجرای برنامه‌های عمومی از جمله فضاسازی، معرفی شخصیت‌ها، وقایع، سرزمین و کتاب، نشریه‌نگاری، قصه‌گویی، سرود، شعرخوانی، شعار نویسی، بازدید مجازی از جماران و مرقد مطهر بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، پخش کلیپ و نمایش در مراکز از جمله این برنامه‌ها است.

او با بیان اینکه برگزاری ویژه‌برنامه روز فناوری فضایی در مرکز علوم و نجوم و افتتاح انجمن نجوم نیز بخش دیگری از برنامه‌ها است، می گوید: برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های کانون به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.