معاون وزیر بهداشت گفت: واکسیناسیون برگ برنده مهار کرونا در کشور است و اگر می‌خواهیم به نتیجه مطلوب برسیم نباید جامعه را نسبت به واکسن بدبین کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- یونس پناهی گفت: صاحب‌نظران کشور بر تکمیل واکسیناسیون کرونا تاکید دارند.

او در مراسم معرفی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر این مطلب را بیان کرد.

به گفته معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجموعه جدید مدیریتی این دانشگاه باید با مطالعه و شناخت دقیق نقاط قوت و ضعف حوزه سلامت، نیاز‌های این حوزه را در استان اولویت‌بندی کند.

واکسیناسیون برگ برنده مهار کرونا در کشور است

معاون وزیر بهداشت می گوید: در حوزه تحقیقات و پژوهش با جدیت از تلاش دانشمندان این دانشگاه حمایت خواهیم کرد.

واکسیناسیون برگ برنده مهار کرونا در کشور است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: تکمیل زنجیره واکسیناسیون، نگاه ویژه‌ به شبکه‌های بهداشت و درمان و تقویت نظام بهداشتی در استان و تامین معیشت کارکنان حوزه سلامت را از برنامه‌هایش عنوان کرد.

حسن ملکی‌زاده گفت: باید با نیرو‌هایی به مبارزه با کرونا برویم که ناراضی، نگران و دغدغه‌مند هستند. با تمام توان برای حل مشکلات و مطالبات به حق کارکنان تلاش و کار خواهیم کرد.

به گفته او شایسته این استان نیست که با ظرفیت‌های اقتصادی شایسته، با عقب‌ماندگی و کمبود‌ها در حوزه بهداشت و درمان روبه‌رو باشد.

واکسیناسیون برگ برنده مهار کرونا در کشور است

رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: کرونا موجب کاهش درآمد و انباشت بدهی برای ما شد که این بدهی ناشی از تحقق نیافتن درآمد‌ها بود.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر هم گفت: مردم و مدافعان سلامت در بحران کرونا روحیه جهادی و معنوی که در دوران دفاع مقدس وجود داشت را آشکار ساختند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
قبول نداریم