رسیدگی به ۲۰۴ هزار و ۲۵۰ فقره پرونده قضایی در چهارمحال و بختیاری

از ابتدای امسال تاکنون ۲۰۴ هزار و ۲۵۰ فقره پرونده در محاکم قضایی چهارمحال و بختیاری رسیدگی و مختومه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۵ هکتار از اراضی ملی استان به بیت‌المال بازگشت داده شد و ۳۱ هکتار از اراضی استان که بیشتر در حریم رودخانه‌ها بوده نیز امسال رفع تصرف و چهار حلقه چاه غیرمجاز پلمب شد.

از ابتدای امسال تاکنون ۲۰۴ هزار و ۲۵۰ فقره پرونده در محاکم قضایی چهارمحال و بختیاری رسیدگی و مختومه شده و در این مدت ۲۰۶ هزار و ۸۰۶ فقره پرونده به مراجع قضایی استان وارد شده که این تعداد در مدت مشابه پارسال ۱۸۲ هزار و ۳۰۴ فقره بود.

در این مدت ۵۲ هزار و ۷۲۲ فقره پرونده به شعب شورای حل اختلاف استان وارد شده و بیش از ۵۲ هزار و ۸۹۰ فقره پرونده در این شعب مختومه شد که از این تعداد ۱۱ هزار و ۳۶۵ پرونده منجر به صلح و سازش شده است.

هم‌اکنون ۸۸ درصد ابلاغ‌های دستگاه قضایی در استان به صورت الکترونیکی صادر می‌شود که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال چهار درصد افزایش یافت.


بیشتر بخوانید


امسال یک‌هزار و ۷۶۱ مورد رای جایگزین حبس صادر شده که نسبت به مدت مشابه پارسال با افزایش ۲درصدی همراه است.

تعداد پرونده‌های معوق در محاکم قضایی استان را ۲ هزار و ۱۴۴ پرونده اعلام شد که این تعداد نسبت به مدت مشابه ۲۵ درصد کاهش دارد.

در این مدت چهار هزار و ۲۸۰ مورد مرخصی و ۱۱۷مورد پابند الکترونیکی برای زندانیان استان استفاده شد و زمینه اشتغال ۵۵۰ نفر از زندانیان استان نیز فراهم شده است.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: اراضی ملی ، بیت المال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار