مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: سهراب بختیاری زاده از هدایت تیم فوتبال استقلال خوزستان کنار گذاشته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - کیوان بابادی  گفت: پس از جلسه‌ای که با بختیاری زاده داشتیم، به صورت توافقی همکاری طرفین به پایان رسید.

او می‌گوید: به هر حال باتوجه به نتایج اخیر تیم در لیگ یک و این که انتظارات برآورده نشد، نظر اعضای هیات مدیره بر پایان همکاری بود که در فضایی کاملا دوستانه با حضور خود آقای بختیاری زاده، این همکاری پایان یافت.

سهراب بختیاری زاده  گفت:  من روز گذشته برنامه ام را برای نیم فصل دوم به باشگاه داده بودم، اما امروز از من خواسته شد که به باشگاه بروم و صحبت کنیم که در نهایت من از تیم کنار گذاشته شدم و این جدایی خواسته باشگاه بود.

او می‌گوید: مسئولان باشگاه به من اعلام کردند که از نتایج و شرایط تیم راضی نیستند و نظرشان بر جدایی بود که من هم علی رغم این که دوست داشتم به کارم در استقلال خوزستان ادامه دهم به خواسته آن‌ها احترام گذاشتم.

بختیاری زاده گفت: امیدوارم مربی بعدی که برای تیم انتخاب می‌شود در کار خود موفق باشد.

کسب ۲۳ امتیاز از ۹ بازی، رکورد ویژه شاگردان سهراب بختیاری‌زاده بود که آن‌ها را به جمع مدعیان اضافه کرد، اما هفته‌های پایانی شرایط متفاوت برای آبی‌ها سپری شد و آن‌ها در ۴ بازی پیاپی موفق به کسب پیروزی نشدند تا در نهایت نیم‌فصل اول را در موقعیت پنجم جدول با ۲۷ امتیاز با امیدواری زیادی برای حضور قدرتمندتر در نیم فصل دوم به پایان ببرند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.