مدیرعامل جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: کمالوند هنوز قراردادش را فسخ نکرده و باید بررسی شود که ماندن او به صلاح است یا خیر.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - هدایت یزدی گفت:  هنوز هیچ تصمیمی در این زمینه نگرفته‌ایم و باید بررسی کنیم که بودن آقای کمالوند به سود ما است یا نه و بعد نهایتا تصمیم می‌گیریم.

 مدیرعامل جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان  در واکنش به این سوال که گویا کمالوند قرارداد خود را فسخ کرده است، گفت: او هنوز فسخ نکرده است و بالاخره بعد از گذشت یک نیم‌فصل مربی حق دارد که درخصوص آینده خود تصمیم گیری کند.

به گفته  او به هر حال باید بررسی شود که ماندن او به صلاح است یا خیر، البته هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و او هم هنوز با ما قطع ارتباط نکرده است.

یزدی  در پاسخ به این سوال که از فکری به عنوان جایگزین کمالوند نام برده می‌شود، گفت: وقتی یک مربی از تیمی جدا می‌شود خیلی از گزینه‌ها مطرح می‌شوند. فکری هم یکی از مربیان کاربلد کشور که تجربه کار در مسجدسلیمان و خوزستان را دارد.

 مدیرعامل جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان  می گوید: اگر قرار باشد با کمالوند قطع همکاری کنیم، ممکن است محمود فکری یکی از گزینه‌های ما باشد. اما در مجموع تصمیمی نگرفته‌ایم.

او می گوید: اصلا نگران وضعیت تیم نیستیم و خیلی از تیم‌های دیگر در فصل‌های قبل در چنین جایگاهی بودند اما توانستند در نیم‌فصل دوم خود را جمع و جور کنند و  نگاه ما مثبت است.

یزدی گفت: در فوتبال فراز و نشیب وجود دارد و امیدوارم این فراز و نشیب به سود ما باشد و بتوانیم شور و نشاط مضاعف بین مردم مسجدسلیمان ایجاد کنیم.

به گفته مدیرعامل جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان  تیم نفت متعلق به هواداران است و باید همه کنار هم باشیم. مسئولان نیز همگی پای کار هستند و دلسوزانه تلاش می کنند. بازیکنان هم تاکنون مثل یک سرباز کنار ما بوده‌اند و امیدوارم شرایط تیم بهتر شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.