سرپرست اداره مسکن و شهرسازی خرمشهر گفت:در یک سال اخیر هفت پروژه در بخش احداث مسکن و شهرسازی با بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در خرمشهر اجرا شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _مسعود رضایی ، سرپرست اداره مسکن و شهرسازی خرمشهر با بیان اینکه در یک سال اخیر چند پروژه نیمه تمام از سرگرفته و برخی به بهره برداری رسیده اند رفع نواقص مسکن مهر و تکمیل واحد‌های نیمه را از جمله این موارد برشمرد.

او به تشریح اقدامات انجام شده پرداخت و گفت: ظرف یک سال گذشته آسفالت مسکن مهر یکهزار و‌۸۰ واحدی ادارات با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در هفت هزار و ۲۰۰ متر مربع انجام شد و .  پروژه زیر سازی  و آسفالت معابر مسکن مهر ۴۲ هکتاری خرمشهرنیز اغاز به کار کرد.

سرپرست اداره مسکن و شهرسازی خرمشهر در تشریح پروژه زیر سازی و آسفالت معابر مسکن مهر ۴۲ هکتاری خرمشهر گفت: این پروژه قرار است در ۲ فاز و با اعتباری معادل پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اجرا شود که فاز نخست پروژه شامل اجرا هفت معبر است که در مرحله آسفالت قرار دارد و بقیه معابر این منطقه نیز در فاز دوم آسفالت خواهند شد.

رضایی همچنین به برشماری اقدامات انجام شده برای تکمیل و تحویل واحد‌های نیمه تمام مسکن مهر پرداخت و با بیان اینکه پیمانکار مجری رفع نواقص و تکمیل دو سری واحد نیمه تمام ۵۷ و ۵۳ واحده تعیین شده است، اعتبار اجرای پروژه را ۲۲ میلیارد تومان اعلام کرد و پیش بینی کرد تا پایان امسال ۳۰ واحد مسکن مهر آماده تحویل باشد.

او به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: بیش از چهارهزار متقاضی در این طرح ثبت نام کرده اند که از میان متقاضیان استفاده از این فرصت تنها ۱۰۰ نفر وجه خود را پرداخت کرده اند..

بنا به گفته‌های رضایی ۲ قطعه زمین ۱.۷ و ۴ هکتاری در خرمشهر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده است.

چهار بانده کردن جاده اهواز- خرمشهر

سرپرست اداره مسکن و شهرسازی خرمشهر در رابطه با چهار بانده کردن جاده اهواز به خرمشهر هم گفت: فاز نخست پروژه چهار بانده کردن جاده اهواز به خرمشهر که قرار است در چهار مرحله پنج کیلومتری اجرا شود پیشرفت ۱۵ درصدی دارد.

رضایی به سخنان چند روز گذشته فرماندار خرمشهر درباره مشارکت نکردن منطقه آزاد اروند در اجرای پروژه چهار بانده کردن جاده اهواز به خرمشهر اشاره کرد و گفت: با کنار کشیدن منطقه آزاد از تامین سهم تعیین شده برای اجرای پروژه، تکمیل پروژه چهار بانده کردن جاده اهواز به خرمشهر به تصمیم‌های اتخاذ شده و تامین اعتبار از دیگر منابع بستگی دارد.

او کف پوش گذاری پارک برجسته در منطقه کوتشیخ خرمشهر با اعتباری معادل ۴۲۰ میلیون تومان، کف پوش گذاری خیابان نوبهار در بازار سیف که با مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در حال اجراست و همچنین احداث هشت چشمه سرویس بهداشتی برای استفاده عموم مردم با ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار را به عنوان اقدامات انجام شده توسط این اداره در حوزه شهر سازی خرمشهر برشمرد.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.