کوی کارمندان خرمشهر پس از گذشت ۱۰ سال از وعده‌ی مسئولان شهری هنوز پوشش آسفالت ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، شهروندان کوی کارمندان خرمشهر با ارسال کلیپی از وضعیت معابر منطقه مورد سکونت خود گلایه داشتند و به وعده ی مسئولان اشاره کردند که ۱۰ سال است  قول آسفالت سازی این منطقه را داده اند اما اتفاقی صورت نگرفته و با شروع بارندگی ها هرساله در تردد خود دچار مشکل می شوند.

کوتیان، معاون عمرانی شهرداری خرمشهر و مدیر سازمان عمران این شهرستان گفت: آسفالت سازی کوی کارمندان ارتباطی به شهرداری ندارد و این پروژه در طرح تفصیلی سازمان منطقه آزاد اروند است که باید توسط این سازمان انجام گیرد.

صفایی، مسئول عمران سازان منطقه آزاد اروند در این باره گفت: پروژه ی آسفالت سازی کوی کارمندان خرمشهر در حال انجام بود که فراهم نشدن مبلغ مورد نیاز برای پیمانکار این طرح،آن را به توقف کشاند.



او افزود: به محض تامین اعتبار مورد نیاز با همانگی مدیرعامل و هیات مدیره روند آسفالت سازی این منطقه از سر گرفته خواهد شد.

صفایی به انجام برخی اقدامات خارج از تعهد سازمان منطقه آزاد اروند در کوی کارمندان اشاره کرد و سیستم آبرسانی و شبکه فاضلاب را از جمله این فعالیت ها برشمرد و وعده انجام شدن پروژه آسفالت سازی  این منطقه را تا پایان امسال داد.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.