مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ملی آموزش رایگان هنر در مناطق کمتر توسعه یافته استان به زودی و همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - محمدعلی پیرسبزی گفت: طرح ملی آموزش رایگان هنر در کهگیلویه و بویراحمد به همت وزارت ارشاد و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اجرا خواهد شد.  

او گفت: مهمترین اهداف اجرای این طرح ملی در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان های کشور شامل تحقق شعار تحول و عدالت محوری در عرصه فرهنگ و هنر و صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۸۵۰ مرد و زن در مناطق کمتر توسعه یافته استان برای شرکت در این طرح ملی نام نویسی کرده اند. 

پیرسبزی گفت: چهار رشته هنری شامل عکاسی دیجیتال در شهرستان بویراحمد، کاربر رایانه در شهرستان لنده، نقاشی چهره در شهرستان بهمئی و خط درشت در شهرستان باشت بر اساس این طرح ملی به طور رایگان به افراد علاقه مند آموزش داده می شود. 

او گفت: به منظور اجرای هر چه بهتر این طرح ملی در کهگیلویه و بویراحمد کانون های فرهنگی، هنری مساجد و انجمن سینما جوان استان ملزم به همکاری همه جانبه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره های ارشاد شهرستانی هستند. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.