وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان باید با تحقق جهاد علمی برای دانش‌آموزان، منجر به استکبارستیزی و ظلم ستیزی شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان - یوسف نوری در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب گفت: شهدای انقلاب و راه امنیت و مدافع حرم، امروز امنیت را برای ما به ارمغان آوردند تا جهاد علمی داشته باشیم.

این مراسم صبح امروز در دبستان دخترانه ایمان، در منطقه ۱۲ تهران  برگزار شد.

او گفت: هر زمان که علم به دنبال استکبار ستیزی و ظلم ستیزی رود، به نتیجه می رسیم، بنابراین معلمان باید جهاد علمی را محقق کنند. باید تلاش کنیم تا در مسیر منویات رهبری حرکت کنیم.

نوری گفت: بزرگ ترین برنامه ما در دهه فجر امسال، افتتاح پروژه های عمرانی در اقصی نقاط کشور بوده که با حضور معاون اول رئیس جمهور انجام خواهیم داد. در این ایام برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی متنوعی از جمله مسابقات بین مدرسه ای در سطح استانی و شهرستانی در مدارس برگزار خواهد شد.

به گفته او طرح رتبه بندی معلمان برای امسال نبوده بلکه برای سال آینده برنامه ریزی شده است، باوجود این دولت در تلاش است تا این طرح برای امسال هم اجرایی شود. بخشی از ایرادات شورای نگهبان در این خصوص که نیاز به کارشناسی بیشتر داشت، در حال بررسی است.

وزیر آموزش و پرورش می‌گوید: طبق اعلام کمیسیون تلفیق مجلس، مدارس کم‌مصرف از پرداخت هزینه‌های آب و فاضلاب، برق و گاز معاف هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان باید با تحقق جهاد علمی برای دانش‌آموزان، منجر به استکبارستیزی و ظلم ستیزی شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
ای کاش وزیر آپ اول مشخص می کرد ومتوجه می شد که وزیر چه وزارتخانه ای هست بعد خط مشی تعیین می کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
اگر پرستاران در بیمارستان با امکانات دولتی نه شخصی به قول شما جهاد میکنند معلمان بیشتر از این قشر فقط با ابزار شخصی در حال جهاد هستند شما خیر نداری آقای وزیر خانه معلم تبدیل به مدرسه شده و بچه های خودشان را فراموش کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
قابل توجه ,وزیر:معلمان عزیز الان دوساله هم آموزش مجازی و هم آموزش حضوری دارند آن هم نه چهار ساعت بلکه شده 20 ساعت در روز !!در کدام ارگان کارمند با وسیله های شخصی خودش و بیشتر از ساعت وظیفه اش کار می کند آن هم با حداقل حقوق و بدون یک ریال مزایا؟!!!تمامی ارگان ها اعم از پرستاران ،قوه قضائیه و ... دارای حقوق آنچنانی و مزایا و حق سفر و مزایای مناسبت های مختلف اعم از روز زن و مرد و ... هستند ولی فرهنگیان فقط شعارش را شنیده اند و بس!!!و این شعار همیشه در رسانه ها ادامه دارد...پس آقای وزیر که خبر نداری معلمان چه زحماتی می کشند کمتر حرف بزن تا داغ بر دل نباشی!!
معلمان هیچ تعطیلی الان ندارند و آموزش مجازی و دغدغه تولید محتوا و بررسی تکالیف در کل شبانه روز و حتی جمعه هم شده معزل برای این قشر عزیز.پس شعار بس است و قول دادن های آبکی را کنار بگذارید از این حرف ها و شعارها خیلی داده شده!اگر نمی توانی آقای وزیر با کمال احترام اگر کاری نمی توانی بکنی نمک به زخم نپاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
به معلم کدام حقوق مناسب یا یک ریال مزایا دادید که دنبال جهاد علمی هستید؟؟!!!!
آخرین اخبار