زنگ انقلاب در مدارس کرمانشاه نواخته شد

استاندار کرمانشاه گفت:انقلاب اسلامی ما را از زیر سلطه استکبار نجات داد و سبب شد روی پای خودمان بایستیم، هر چند دشمنان نظام از همان روزهای اول پیروزی انقلاب توطئه های بی شماری علیه ما تدارک دیدند تا نتوانیم در راهمان موفق باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بهمن امیری مقدم گفت: امروز ۱۲ بهمن) در مراسم گلبانگ انقلاب که با حضور جمعی از مسئولین استان به صورت نمادین در سالن ورزشی حجاب کرمانشاه برگزار شد، با تبریک ایام دهه مبارک فجر،گفت: دلیل توطئه‌های بی‌شمار دشمنان علیه ما این است که نگرانند ما به پیشرفت رسیده و در جهان الگو شویم.

به گفته امیری‌مقدم، دانش آموزان در خط مقدم مبارزه با رژیم گذشته بوند، آینده کشور متعلق به شما دانش آموزان است و باید در آینده مدیریت کشور را در دست بگیرید.

مردم کرمانشاه در سال‌های پیروزی انقلاب و خصوصا در جنگ تحمیلی ایثار بسیاری کردند و حق بزرگی بر گردن نظام دارند و مستحق بهترین خدمت هستند. برای مردم کرمانشاه از همه وجودم مایه می‌گذارم، دنبال هیچ چیز جز خدمت به مردم نیستم و این را در عمل ثابت خواهم کرد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه همه باید از امروز عهد ببندیم که کرمانشاه را خوب معرفی کنیم، کرمانشاه ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف و از جمله در بخش‌های تاریخی و فرهنگی دارد و می تواند بهترین نقطه برای جذب گردشگر باشد. این استان می تواند قطب کشاورزی کشور باشد.

اگر سرمایه گذاران به کرمانشاه نمی آیند به این دلیل است که کرمانشاه را بد و ناامن معرفی کرده ایم که به واقع اینگونه نیست.کرمانشاه روزگاری مرکز پنج استان غرب کشور بوده و همه باید تلاش کنیم و استان را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.