استاندار فارس از مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خواست که کمیته یا کارگروه جهت بهره مندی از توانمندی‌های بانوان استان تشکیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمد هادی ایمانیه، در نشست انجمن بانوان نخبه در شیراز گفت: یکی از رسالت‌های قانون اساسی جمهوری اسلامی و وظایف حکومت که به آن اشاره شده استفاده از توانمندی افراد در عرصه‌های مختلف است که تحقق این مهم باید پیگیری شود.

او گفت: همچنین در اعیاد شعبانیه نمایشگاهی به منظور شناسایی و معرفی توانمندی‌های بانوان و مقابله با تبلیغات سوئی که بر علیه جایگاه زنان در جمهوری اسلامی می‌شود برپا شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: به منظور بهره مندی از ظرفیت‌های پارک علم و فناوری فارس، جلسه مشترکی با حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و رئیس پارک علم و فناوری فارس تشکیل و تفاهم نامه‌ای جهت فراهم کردن شرایط بهره مندی بانوان از ظرفیت‌های پارک منعقد شود.

ایمانیه، همچنین پیشنهاد داد که شرایط و امکاناتی فراهم شود که تولیدات خانگی در روز‌هایی بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای برای فروش عرضه شود تا به نوعی از مشاغل خرد و خانگی حمایت شود.

استاندار فارس، خواستار راه اندازی یک نظام پیشنهادات برای استفاده از پیشنهاد‌ها و ایده‌های بانوان در حوزه‌های مختلف با هدف ارتقاء جایگاه و نقش زنان در زمینه حل مشکلات جامعه شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.