مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان از برپایی نمایشگاه لوازم خانگی با حضور ۵۴ شرکت تولیدی در سنندج خبرداد و گفت: این نمایشگاه از امروز تا ۱۵ بهمن پذیرای بازدید مردم استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - علیرضا فروتن گفت: نمایشگاه لوازم خانگی از امروز یازدهم بهمن در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان واقع در سنندج، بلوار مستضعفین، جنب میدان میوه و تره بار برپا شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان با اشاره به اینکه محصولات عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف ۲۰ درصدی به فروش می‌رسد، گفت: شهروندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از این نمایشگاه دیدن و کالا‌های مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.

به گفته او: ۵۴ شرکت تولیدی لوازم خانگی از هفت استان کشور در این نمایشگاه محصولات خود را عرضه کردند و با قیمت مناسب به فروش می‌رسانند.

فروتن با اشاره به اینکه در ۲ سال اخیر برپایی نمایشگاه به دلیل شیوع بیماری کرونا در استان امکانپذیر نبود، گفت: نمایشگاه لوازم خانگی دومین نمایشگاهی است که بعد از این مدت در استان برپا شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان می گوید: نمایشگاه مبل و لوستر با حضور ۳۸ تولید کننده این محصولات در سطح کشور هفته گذشته در سنندج برپا شد که مورد استقبال خوب مردم هم قرار گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.